Kleur stekker achter koplamphoogte schakelaar + doorlockswitch

Gestart door Edwin, 17-08-2005 15:18:49

Vorige topic - Volgende topic

Edwin

Kan iemand mij vertellen wat de kleur van de stekker is die in de schakelaar van de koplamphoogteverstelling zit en welk groefpatroon eraan de zijkanten zit. (beter nog zou een foto zijn van de stekker  :P )

Ik heb die optie helaas niet maar wil het wel graag weten.

Ik ben van plan om een deurvegrendelschakelaar zoals die ook in de 70/40-serie zit te monteren. Nu schijnen die alleen in de USA verkocht en (standaard?) in de 850's gemonteerd te zijn. In Nederland kwam dat past met de V70N
Kan iemand met Vadis nakijken of de in de USA (standaard?) in de 850 geleverde doorlockswitches (zie foto) ook op Nederlandse auto's past?
In de USA zit ie naast de lichtschakelaar.

Alvast bedankt.

gr. Edwin.  8)

denkweb

Wat moet je nou met zo'n knoppie?

Nouja, toe maar. Zal VADIS even opstarten op US versie....

Doorlockswitch komt bij mij in de US versie van VADIS (op US ingesteld) niet voor op de 850... wel de latere S/V/C70... ook niet in combinatie met enig alarmsysteem...

Ik neem aan dat iemand nog wel een foto van de schakelaar-stekker online heeft, zo niet dan zal ik deze vd week even maken!

Edwin

Citaat van: denkweb op 17-08-2005 18:41:10
Wat moet je nou met zo'n knoppie?

Nouja, toe maar. Zal VADIS even opstarten op US versie....

Doorlockswitch komt bij mij in de US versie van VADIS (op US ingesteld) niet voor op de 850... wel de latere S/V/C70... ook niet in combinatie met enig alarmsysteem...

Ik neem aan dat iemand nog wel een foto van de schakelaar-stekker online heeft, zo niet dan zal ik deze vd week even maken!

Tja wat moet je met zo'n knoppie???
- ik zat wat rond te klooien op het WWW en zag het voorbij komen en dacht: als het ervoor gemaakt is moet het erin;
- die afdekplaatjes zijn ook zo lelijk;
- als ik zo doorga met accessoires heb ik um over 10 jaar "fully loaded"...
- 'k ben weer even van de straat af...

Genoeg redenen?  ;)

Denkweb alvast bedankt.  :-*

gr. Edwin.  8)

thuur

Ach, dat sluit je toch zelf even aan...? 8)

Heb ook een alarm passend gekregen op de niet-standaard Volvo-cv ;)

Gr ;D

denkweb

Edwin

Citaat van: denkweb op 30-08-2005 15:26:59
Zoals beloofd: link naar fotootjes

Denkweb, sorry voor de latere reactie maar alsnog hartstikke bedankt!! Ziet er toppie uit!
Helaas heeft de Ebay-Wanker van de schakelaar niets meer van zich laten horen.....

gr. Edwin.  8)