Mijn eerste Volvo 855 T-5R

Gestart door Brend, 29-12-2017 19:06:27

Vorige topic - Volgende topic

Brend

Hallo forum leden,

Ik ben Brend, 21 jaar en sinds kort trotse eigenaar van een Volvo 855 T-5R  ;D

Heb in deze korte tijd dat ik mijn rijbewijs heb al verschillende merken auto's gehad maar dit is toch wel het beste wat ik heb gereden terwijl die inmiddels al 22 jaar oud is.

De auto komt bij BTC vandaan en heb er inmiddels veel aan veranderd, ook met behulp van BTC.
Er zijn nog een aantal dingen wat er aan moet gebeuren maar beetje bij beetje word het een mooie wagen.

Heb bij de aankoop het onderstel compleet vervangen voor nieuw, origineel (YXZ schroefset niet meer te repareren). Het wegligging en de comfort is geweldig!

Volvo 850 T-5R DOP Handgeschakeld.

760Turbo

Mooi man, gefeliciteerd :eusa_clap: Ziet er netjes uit maar das logisch als ie van BTC afkomt 8)
Dat je er maar veel plezier van mag hebben!
855 T-5 aut. 1995 Lpi  420

Jans Duiven

Timo

Nice!
Leuk om nog andere jonge mensen te zien die deze oude auto's appreciëren :eusa_dance:

Nieuw onderstel zou ik ook eens moeten doen ::)

Welkom!
Volvo 855 T-5R CY Manueel 320'000KM - Alles origineel

Transverse, 5-cylinder engine, 2,319 cc. Turbocharged for extreme output.

jellejas

Mooie wagen!
Is het nog een beetje te doen qua verzekering ivm je leeftijd?
BRAAAAAAAP STUTUTU

Brend

Citaat van: jellejas op 29-12-2017 22:15:29
Mooie wagen!
Is het nog een beetje te doen qua verzekering ivm je leeftijd?

Ik heb hem all-risk verzekerd bij Centraal Beheer.

Kost mij maandelijks €100 op mijn eigen naam.

Miyel

Welkom hier!
Onderstel nieuw origineel? Het T-5R Sportonderstel? Is dat te bestellen bij dealer? Of heb je een vervanger?
850 T-5R (Currently being renovated and modified)
V70N 2.4 T5 MY05 (Gezinsbak)

Brend

Citaat van: Miyel op 30-12-2017 09:49:06
Welkom hier!
Onderstel nieuw origineel? Het T-5R Sportonderstel? Is dat te bestellen bij dealer? Of heb je een vervanger?

Het origineel is niet meer te verkrijgen. Heb voor Sachs gekozen. Dat is toch een van de beste vervangers.

Mathijs.

super nette wagen brend, en super snel ook haha

Jammer van die dak strip  :P

Willem Broeders

Hoi Brend,

Veel plezier met je prachtige wagen. Ik heb het geluk gehad een keer te rijden in jouw auto. Indrukwekkend was dat! Veel vermogen dat er vanaf een iets hoger toerental vol in komt. Spektakel.

Hopelijk zie ik je nog een keer in Hedel.

Groeten Willem

BLACKBOX

Hoi Brend

Welkom hier, wat is de reden dat je hem All risc verzekerd hebt? Heb je hem ook laten taxeren?????

Wouter96

Wat een gave bak zeg! erg mooi.

Citaat van: BLACKBOX op 09-01-2018 17:11:37
Hoi Brend

Welkom hier, wat is de reden dat je hem All risc verzekerd hebt? Heb je hem ook laten taxeren?????

Hier ben ik ook benieuwd naar, 100,- is niet veel. Ik ben ook 21, 2 schade vrije jaren en ik betaal 83,- per maand voor alleen WA met inzittende :O en dat met een 2 liter blok en minimale kilometers... afzetters.

V702.5T

Heb onze auto's via Advies Verzekerd! als youngtimer verzekerd tegen taxatiewaarde. 2 x zakelijk en onbeperkt km's (855 T-5, onbeperkt km incl inzittenden €64/mnd)(C70 cabriolet T-5 onbeperkt km incl inzittenden € 69/mnd) en een hobbygeval van mijn vrouw (MX5, max 5000 km, € 35 incl ingeblikten)
Taxatie is rond de € 125,00 bij 1 auto voor 3 tegelijk betaalden wij € 320.00.

EN on topic, mooie  T-5R!