stoelen uit S60 in 850 ?

Gestart door trimix, 24-04-2017 21:40:58

Vorige topic - Volgende topic

trimix

iemand een idee of de stoelen uit een S60  2001   in een 850 passen en  ook dat stoelverwarming werkt enz ?

timokoorn

ik heb eigenlijk dezelfde vraag maar dan of de voorstoelen van een v70/s60 in een eind 1999 v70 passen. Heb al wel eens een foto gevonden waar ik het zag maar wat moet er gebeuren om dit passend te krijgen. Misschien iemand een idee ?

Grt
Timo

UserID6342

Geen ervaring mee, maar even hardop wat ik denk; je zult de rails aan moeten passen neem ik aan voor de 850 bodemplaat. Stoelverwarming is verder geen probleem en met de keuze van een paar andere stekkers cq solderingen ben je er daar wel mee.  Meeste werk zal zijn de rails aan te passen.

jellejas

Van wat ik heb gelezen is dat de onderste rails makkelijk over te zetten is naar de s60 stoelen. Er zijn een aantal mensen die het hebben gedaan op andere fora alleen lijkt het dat ze allemaal photobucket gebruiken...
BRAAAAAAAP STUTUTU

timokoorn

ah ok dat klinkt hoopvol. ga ik ook eens zoeken op andere fora

Miyel

Citaat van: jellejas op 08-12-2017 15:24:07
....op andere fora alleen lijkt het dat ze allemaal photobucket gebruiken...

Psst... moet je even de Photobucket Hotlink Fix extensie toevoegen aan chrome. Dan doen ze het weer :D
850 T-5R (Currently being renovated and modified)
V70N 2.4 T5 MY05 (Gezinsbak)

classicT5

Dacht dat die stoelen stuk dikker zijn, dan houd je weinig beenruimte over achterin.

Had vroeger een s60, daar kon niemand achterin zitten :(