yoooooo ik ben nieuw

Gestart door Werner, 26-05-2005 23:58:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ron850tdi

Tja.... zou ik kunnen doen..... mijn vrouw ligt nu op 1 oor ..... de schat had mijn IJsbeertje mee en vond hem toch wel fijn rijden ondanks haar BMW-adoratie....... als je maar airco hebt hè, dat heb haar zwarte (lekkerrrr warrrrm) coupeetje niet... (maar wel een PDC, heb ik weer niet...  :-\)

Als Werner net zo snel is met ........... als met het maken van die foto's.........  ;)

(zou roepen helpen?) WERNER!!



Ben

Werner ligt nog te pitten maar ik heb een foto van gisteravond gevonden ;D dan snap je waarom.......


Ron850tdi

 ;D ;D

Welke is Werner.....

???

:P 8)

thuur

Ik kijk bij 'Nieuw' staat er een hele lijst bij Werner. Ik denk nog: Goh, die wordt warm onthaald. Ik klik erop en wat blijkt: Wat zijn jullie een stelletje ouwehoeren zeg ;D En die tijdstippen!

Werner,
Wellicht te laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd! Welkom op het forum en ook ik zit in spanning voor de foto's van je bruid ;D

Ik begrijp ook dat je nog even wilt bijkomen en uit moet zoeken hoe je de foto's in hemelsnaam op dit forum krijgt :-X ;)


Gr 8)

Claudia

Zou me goed voor kunnen stellen, dat Werner het hier ff heeft aangezien...en met de staart tussen de benen is vertrokken.
Al dat slappe geouwehoer hier! ::)

Werner...mocht je er nog zijn..........[size=8]FOTOOOOOOSSSS!!!![/size]




;D
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Ben

Jemig Claud, wat kan jij schreeuwen zeg.

toycar


:-X
Ik houd het niet meer. Woont er niemand in Werners buurt om hem wakker te schudden of desnoods zelf een foto te maken?  :P

Claudia

Ron was onderweg.....maar dat schiet ook al niet op. ::)



@Valt toch wel mee, Ben?
Kan nog veel harder hoor! ;D
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Ron850tdi

 ;D ;D ;D ;D ;D

Neeeeeeeee
Ron zat in de tuin en is nu hoooognodig aan schone kleertjes toe en een frisse doesj

Vandaag versleten: bosmaaier (k*lere-ding!! >:( >:(), handpomp voor regenwatertank, diverse soorten gereedschap
Vandaag gesneuveld: verschillende soorten brandnetels en een hardnekkig soort braamstruik (met flinke doorns/dorens)
Succesvol afgerond: elektrische pomp voor grondwater geplaatst  8)
Mollenklem geplaatst (en nu maar wachten!! :D)

Dus niet naar Werner op zoek geweest.... :-\

Reitse

Bosmaaier versleten?? Hoe krijg je dat voor elkaar?

beezz

Citaat van: Reitse op 28-05-2005 21:21:29
Bosmaaier versleten?? Hoe krijg je dat voor elkaar?

We dwalen af........foto's van Werner beginnen een principezaak te worden... ;D ;D

In welke regio zat-ie ook alweer?
T5 of T5R?  ===> RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!

Nunki

hahaha wat een grappig topic
4 pagina's zonder inhoud!  ;D
Ik dacht dat Werner een heel bijzondere foto geplaatst had oid, maar niks van dat alles. Ik kom later nog wel es terug dan...

elianmars

Nog steeds geen foto's????  :o :o :o

Esveldt

Misschien staat hij wel ergens stil!!!

Dat was een probleem van zijn auto.

Paul

beezz

Ik denk dat Werner bij nader inzien toch niet zo blij is met zijn bruid.
Zal toch niet één of ander afgeragd typetje zijn?
Volop in de kreukels en zonder make up niet om aan te zien? ;D ;D ;D
T5 of T5R?  ===> RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!