Spoiler Volvo s70

Gestart door MarioS70T, 28-10-2007 13:07:29

Vorige topic - Volgende topic

MarioS70T

Ik ben echt al een tijdje aan het twijfelen of ik een spoiler op mijn volvo s70 wil hebben.
Nu heb ik er 1 gezien van Mj carstyling.

http://auto-diversen.marktplaats.nl/onderdelen-volvo/125058040-volvo-s70-achterklep-spoiler.html?

Weten jullie of dat was is?
Heeft iemand dezelfde spoiler,of foto's met een donkere volvo.
bvd.
Mario

innocenti

Op markplaats staat een orginele voor een 850 bij Hunter voor €125. Vind ik persoonlijk mooier dan deze.

Zoek: Spoiler 850 op MP

MarcoV

Citaat van: innocenti op 28-10-2007 13:55:20
Op markplaats staat een orginele voor een 850 bij Hunter voor €125. Vind ik persoonlijk mooier dan deze.

Zoek: Spoiler 850 op MP

Past niet op een S70   :eusa_whistle:

MarcoV ;)

rpakuypers

De kofferbak van een S70 is ronder dan die van de 850 want die is vrij recht en dus gaat het inderdaad niet passen ............ heb de website van carstyling ook gevonden maar het bedrijf is gehuisvest in een rijtjeswoning. Laat maar zitten dan, ik zoek wel verder.

Groet,
Roger

NinaPaul

Citaat van: rpakuypers op 09-01-2018 22:25:21
De kofferbak van een S70 is ronder dan die van de 850 want die is vrij recht en dus gaat het inderdaad niet passen ............ heb de website van carstyling ook gevonden maar het bedrijf is gehuisvest in een rijtjeswoning. Laat maar zitten dan, ik zoek wel verder.

Groet,
Roger

Dat zegt toch niets? Je moet ergens beginnen, toch?
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

rpakuypers

Citaat van: NinaPaul op 09-01-2018 22:28:04
Citaat van: rpakuypers op 09-01-2018 22:25:21

Groet,
Roger

Dat zegt toch niets? Je moet ergens beginnen, toch?

Wellicht niet, maar heeft mij een te hoog "dozenschuiver" gehalte ..........

Groet,
Roger