autoradio met goede zender selectiviteit

Gestart door johan283, 27-05-2005 12:03:13

Vorige topic - Volgende topic

thuur

Citaat van: johan283 op 31-05-2005 14:54:00
fraai,

Zal ook eens naar dit type radio kijken.

@Thuur: Hoe zit dat met aansluitingen? Kun je zeg een VOLVO ISO verloop stekker gebruiker of een ander verloop stekker?

Heb je je hele dashboard uitgevoerd in carbon?

Ik vond de laatste ook erg fraai. Sterker nog: het was de enige die geen kermis-toestanden vertoonde tussen al die honderden radio's :-X

Plus ik vind m best stijlvol (we hebben het wel over een autoradio...) dus de keus was snel gemaakt.

MP3 of een andere apparaat kan ik zo aan de voorkant inpluggen (zie het gaatje rechts in het midden) maar de nieuwere types spelen ze ook direct van cd. Foto is geleend van internet, dus gewoon het saaie plastieke dash heb ik :-X ;)

Er zijn verloopstekkers te koop, maar aangezien de vorige eigenaar de kabels al behoorlijk had vertimmerd heb ik maar gewoon ISO blokjes aan de losse kabels gemaakt (middels kroonsteentjes), eerste de kabel helemaal door de kroonsteen steken, dan de andere kabel vastbinden/in elkaar draaien, dan de kroonsteen terugschuiven en de schroefjes aandraaien. Gaat het ook minder snel corroderen en minder kans op gebroken kabeltjes. (tip van flip)

Alles zit verder aangesloten (dimmen bij licht aan, versterker aan bij radio aan, etc.etc.) en werkt perfect 8)

Gr ;)