Extra advertentiegroep voor Volvo's en Volvo onderdelen niet 850/x70 classic ?

Gestart door llinssen, 03-01-2018 09:52:15

Vorige topic - Volgende topic

V70 classic

Je zou zelfs
Heel de te koop kunnen schrappen.
Daar heb je andere media voor.
Dat scheelt in ruimte en moderatie.

T meeste heeft toch weg van handel.

Groet.
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

Vulk

UserID6342

Citaat van: V70 classic op 05-01-2018 06:59:44
Je zou zelfs

Groet.
Ben ik niet met je eens, denk wel dat we het uit elkaar moeten houden....Even puur als voorbeeld bedoeld; Arjen en ik hebben een V70N voor onderdelen staan, alles wat past in onze auto's (zoals het blok) heb ik ook hier te koop aangeboden, de rest is allemaal via andere sites aangeboden waarbij het spul ook meer tot zijn recht komt, zoals versnellingsbak, interieur, etc.

Denk persoonlijk dat dit de enigste manier is om het een beetje zuiver te houden.... Mochten mensen hier anders over denken, hoor ik het graag natuurlijk.

V70 classic

Citaat van: Dirk342 op 05-01-2018 07:37:29
Je zou zelfs

Groet.
Ben ik niet met je eens, denk wel dat we het uit elkaar moeten houden....Even puur als voorbeeld bedoeld; Arjen en ik hebben een V70N voor onderdelen staan, alles wat past in onze auto's (zoals het blok) heb ik ook hier te koop aangeboden, de rest is allemaal via andere sites aangeboden waarbij het spul ook meer tot zijn recht komt, zoals versnellingsbak, interieur, etc.

Denk persoonlijk dat dit de enigste manier is om het een beetje zuiver te houden.... Mochten mensen hier anders over denken, hoor ik het graag natuurlijk.

Maar voor jou is dan ook de laatste zin van toepassing.
Groet

UserID6342

Ja, en ? Zie dat 'probleem' verder niet zo ?

Dan zou je eerder de vraag moeten stellen moet je wel of niet handel, al dan niet gerelateerd aan het juiste te model, toestaan ?  Als je het niet toe wilt staan, dan kun je het hele advertentieboard overhoop en weg kiepen en doe je, in mijn mening, ook andere mensen te kort die gewoon iets betrouwbaars willen kopen van iemand.

Edit: de 'norm' om iets te koop aan te kunnen bieden op het forum, zou van mij persoonlijk wel omhoog mogen naar bijv. 20 of zelfs meer zinnige posts, juist om het een beetje zuiver te houden, en niet alleen van die gelukzoekers aan te trekken.

-D©©©L-

enfin... We dronken een glas, deden een plas en alles bleef zoals het was....

arjenT5R

Ik denk dat ik mede door het forum adv board een hoop contacten hier heb opgedaan, het is zeker wel ff wat persoonlijker dan marktplaats of fb.
Sommige dingen hebben gewoon een prijs maar het meeste gaat weg tegen heel schappelijke bedragen en ben ook blij als iemand een auto vol spul komt halen voor weinig en je weet dat dat weer door leeft op een andere auto.
Ik heb nog nooit onderdelen aangeboden op fb (heb ik niet) of marktplaats.
Juist omdat ik weet dat de forummers er meer plezier aan beleven en je hebt er altijd een gezellig ouwehoer praatje van als je iets gaat brengen of mensen komen wat halen bij je.
Ik hecht zeker waarde aan het verkoop deel, hierdoor heb ik een hoop forummers leren kennen en zou t niet willen missen.

Hoeft geen N spul bij though... ;D

Citaat van: -D©©©L- op 05-01-2018 08:11:31

Pikkenbaas  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

UserID6342

Chris

Ik rij al heel lang geen 850 meer, en ben van de 850 direct naar een S60 gegaan... toch ben ik in al die jaren hier blijven komen omdat ik hier ook voor die modellen antwoord op mijn vragen kreeg door forumleden. Ik denk dat de verschuiving van model bij een deel van de vaste forumleden er al een hele tijd is. Waarom daar niet mee meegaan?

Zoals Joost zegt zou ik hier ook best wel, al is het off-topic, rubrieken over de nieuwere modellen willen zien. Nu zit alle kennis in de weblogs die mensen de afgelopen jaren hebben gevuld. Ik zie niet zo in wat er mis mee is. En je hoeft niet alles te lezen :).

Maar misschien moet ik helemaal m'n mond houden, want ik heb niet eens een 5-cilinder meer :eusa_shifty:....

volvobug

Je zou zelfs

Groet.

Ik vind het alleen maar fijn dat mensen hun handel hier aanbieden. Het is ook niet dat iedereen zomaar een advertentie kan plaatsen; je moet forumgebruiker zijn én een minimum aantal posts hebben. En de opportunisten die hier zomaar wat posten om dat aantal te halen pik je er zo uit en sabelen we wel met z'n allen neer.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

arjen850

Citaat van: arjenT5R op 05-01-2018 08:13:17
Ik denk dat ik mede door het forum adv board een hoop contacten hier heb opgedaan, het is zeker wel ff wat persoonlijker dan marktplaats of fb.
Sommige dingen hebben gewoon een prijs maar het meeste gaat weg tegen heel schappelijke bedragen en ben ook blij als iemand een auto vol spul komt halen voor weinig en je weet dat dat weer door leeft op een andere auto.
Ik heb nog nooit onderdelen aangeboden op fb (heb ik niet) of marktplaats.
Juist omdat ik weet dat de forummers er meer plezier aan beleven en je hebt er altijd een gezellig ouwehoer praatje van als je iets gaat brengen of mensen komen wat halen bij je.
Ik hecht zeker waarde aan het verkoop deel, hierdoor heb ik een hoop forummers leren kennen en zou t niet willen missen.

Hoeft geen N spul bij though... ;D

Citaat van: -D©©©L- op 05-01-2018 08:11:31

Pikkenbaas  ;D

Daar ben ik het geheel mee eens. En daar komt ook bij dat de "marktplaats handel" wel even anders gaat als hier op het forum. Je moest eens weten hoeveel koffie er hier uitgegaan is aan forum mensen :D

V70 classic

Citaat van: Dirk342 op 05-01-2018 07:46:53
Ja, en ? Zie dat 'probleem' verder niet zo ?

Dan zou je eerder de vraag moeten stellen moet je wel of niet handel, al dan niet gerelateerd aan het juiste te model, toestaan ?  Als je het niet toe wilt staan, dan kun je het hele advertentieboard overhoop en weg kiepen en doe je, in mijn mening, ook andere mensen te kort die gewoon iets betrouwbaars willen kopen van iemand.

Edit: de 'norm' om iets te koop aan te kunnen bieden op het forum, zou van mij persoonlijk wel omhoog mogen naar bijv. 20 of zelfs meer zinnige posts, juist om het een beetje zuiver te houden, en niet alleen van die gelukzoekers aan te trekken.

Waar ik oo doel is.
Moet je comersie handel toestaan.
In de discussie vallen mensen daaronder.
Terwijl als t hun ff goed uitkomt t moet Mogen.

Er is dus een verschil of iemand een auto al dan niet in onderdelen verkoopt waar ie jaren in heeft gereden.
Of iemand die een wintersetje aanbied.
Of mensen die gewoon bedrijf voeren en hier hun meuk en diensten aanbieden.

Natuurlijk help je mensen met bv 40 per uur ipv 80 per uur bij een merk dealer.
Maar je voert dan gewoon bedrijf.

Ik persoonlijk geniet van topics als bv sloeber.
Of de 3 D printer.

Mensen die een magazijn vol onderdelen hebben tja.
Scan cars mag neem ik an hier ook niet vissen.

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

UserID6342

Citaat van: V70 classic op 05-01-2018 11:28:13

Waar ik oo doel is.
Moet je comersie handel toestaan.
In de discussie vallen mensen daaronder.
Terwijl als t hun ff goed uitkomt t moet Mogen.

Er is dus een verschil of iemand een auto al dan niet in onderdelen verkoopt waar ie jaren in heeft gereden.
Of iemand die een wintersetje aanbied.
Of mensen die gewoon bedrijf voeren en hier hun meuk en diensten aanbieden.
Natuurlijk praat ik voor eigen parochie, net zoals de meeste dat zullen doen. Maar wat heb je liever als gebruiker / rijder van zo'n auto. Sommige onderdelen gebruikt erop tegen heel wat vriendelijkere prijzen als nieuw, of alles nieuw erop ?  Dan kom je meteen op het volgende punt; sommige mensen kunnen makkelijker slopen als de ander, of door ruimte, of door kennis, etc.  De reden waarom er gesloopt word is niet zo belangrijk, iedereen probeert op zijn of haar eigen manier, de 'schade' zo beperkt mogelijk te houden.  Wij krijgen de auto's natuurlijk ook niet voor niets.  En bij de rest is dat net zo.  of het al dan niet bedrijfsmatig of uit hobby overwegingen word gesloopt, lijkt mij niet interessant verder.  eerder dat die onderdelen beschikbaar blijven voor die ouwe hokken allemaal.

Citaat van: V70 classic op 05-01-2018 11:28:13
Natuurlijk help je mensen met bv 40 per uur ipv 80 per uur bij een merk dealer.
Maar je voert dan gewoon bedrijf.
Goed dat je mij eraan helpt herinneren dat ik het uurloon fors kan verhogen (wat ik absoluut niet wil) ;D.  Maar wat dan nog als het bedrijfsmatig, tegen aanvaardbare tarieven, gebeurt.  Een hoop technische jongens die hier sleutelen zijn vanuit een hobby begonnen en hebben daar hun beroep / hun toko van gemaakt, niets mis mee toch ?

En ja, ondanks dat baby uurloontje van wat ik vraag voer ik idd nog steeds een bedrijf.  En ja, ook ik moet daar belasting over betalen.  Maar er zit ook een heel groot stuk privé tussen.... Maar ik denk ook niet dat dit het vraagpunt is en/of dat het daar ook niet om gaat.

rappendaf

Er is een groot verschil tussen mensen die wat bijdragen op het forum info tips mensen helpen  enz .En dan het andere soort dat hier enkel komt om hun zakken te vullen door onderdelen te verkopen .Effe 10 bijdragen en dan los gaan Ik heb er niets op tegen dat mensen leven van het forum .Maar niet op die manier want dat noem ik profiteren .Van mij mag het aantal bijdragen alvoor je wat mag verkopen opgetrokken worden naar 100 of zelfs 500 bijdragen
850 2.3 t5 1993 133000KM ORIGINEEL
.  850 2.5 20v 1992 at 247000km
   C70 t5 23 T