virtualbox win 7 brickdiag volfcr vida

Gestart door ruspek, 17-01-2018 19:05:03

Vorige topic - Volgende topic

ruspek

Hoi,

ik wil graag in de toekomst Vida met dice instaleren, helaas is de prijs vooralsnog aan de (te) hoge kant.
Vandaar dat op mijn oude xp laptopje vadis heb draaien.
op mijn nieuwe laptop wil ik graag (win 10 home) brickdiag en volfcr draaien, in later stadium vida.

Gaat dit zo 1,2,3 werken? ik lees dat ik eigenlijk win 7 prof moet hebben, deze heb ik niet en om nou 20 euro uit te geven voor een oud besturingssysteem......
Ook lees ik van werken in een virtuele machine, ik heb ondertussen al wel Virtualbox gedownload maar moet dus nu een windows cd invoeren...... heb ik dus niet.
Bij zoeken op het grote WWW wel gratis win 7 licenties gevonden maar.........virussen en andere sjips zit ik niet op te wachten.

Wie kan mij op weg helpen?
Hoe aan een goede veilige win 7 prof te komen?
hoe brickdiag en volfcr te instaleren? (kan dat gewoon onder win 10 of moet dat ook onder win 7 en/of win xp zelfs?

groet ruben 
Groet Ruben

V70 classic 140 pk benzine, mj 2000

evdborn

V70 XC AWD, 2.4 T, 2000.
* V70 TDI, 1998
* 850 2.5 10v, 1996.
* 940 2.3 GLE 1992.
* 480 Turbo 1991.
* 480 ES 1990.
* ( weg foetsie kwijt)

razorx

Gelukkig beschrijf je geen zaken die de moderatoren in verlegenheid kunnen brengen.
Windows 7 kan je bij Microsoft als gratis virtuele machine downloaden. De beschikbare versies zijn o.a. voor Virtualbox, VM Ware en HyperV.

Deze versie zal één of twee maanden draaien zonder gemopper en daarna krijg je een pop up dat je licentie verlopen is. Meer niet. Windows blijft draaien. Microsoft heeft op haar site ook nog wat adviezen hoe je dat image onbeperkt lang kan gebruiken, maar op zich hoef je niets te doen.

Maar wel even een snapshot als alles naar behoren werkt.

Dus het Win7 gedeelte is geheel gratis en legaal.

elmarconi

Citaat van: razorx op 17-01-2018 20:02:50
Gelukkig beschrijf je geen zaken die de moderatoren in verlegenheid kunnen brengen.
Windows 7 kan je bij Microsoft als gratis virtuele machine downloaden. De beschikbare versies zijn o.a. voor Virtualbox, VM Ware en HyperV.

Deze versie zal één of twee maanden draaien zonder gemopper en daarna krijg je een pop up dat je licentie verlopen is. Meer niet. Windows blijft draaien. Microsoft heeft op haar site ook nog wat adviezen hoe je dat image onbeperkt lang kan gebruiken, maar op zich hoef je niets te doen.

Maar wel even een snapshot als alles naar behoren werkt.

Dus het Win7 gedeelte is geheel gratis en legaal.

Is het een W7 Pro? (download loopt nog..)
--
Autogas Inside . . .

ruspek

Heb je misschien een link naar de Free download van Windows via de site van MS?
Ik kom alleen een download tegen maar die heeft een licentie nodig.
Of is dat degene die ik hebben moet?

Ik zou nooit iets doen /vragen wat niet mag...... ;D
Groet Ruben

V70 classic 140 pk benzine, mj 2000

razorx

razorx