15g reviseren of toch wat anders?16t nieuwe 15g aangeschaft!!

Gestart door dinky, 06-10-2016 20:49:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Silverarrow

Citaat van: Vulk op 10-10-2016 17:56:53
Citaat van: dinky op 10-10-2016 14:50:33
...

En de dealer?

Anderhalf jaar geleden heb ik al eens bij de dealer geïnformeerd, monteur zei toen rond de 1300 euro exclusief montage. Ik weet niet meer of dat inclusief of exclusief de ruilturbo was.

dinky

#46
dan ben ik toch een heel stuk goedkoper uit, en wel een originele mitsubishi turbo van fabriek :)
1300-597=703 besparing alleen al op de turbo

volvobug

Actueel: heb een 15 G met conische flens (MHI nummer 49189-01301) onder handen met diverse scheuren o.a. rond de wastegate. Iemand geïnteresseerd in foto's?

Nieuw (onderdeelnummer 5003910) niet via de dealer leverbaar. Nieuw ook niet meer in de handel te krijgen volgens verschillende bronnen.

Voor revisie uiteindelijk uitgekomen bij C&E te Amersfoort. Top service! Nieuw binnenwerk, nieuw turbinehuis, nieuwe actuator en membraam voor 586 euro.

Handtekening? 85011806 en Saffronie.

arjenT5R

Conisch huis moet je eigenlijk niet meer willen. Die scheuren allemaal standaard.
Heb er heel wat voorbij zien komen geen een nog zonder scheuren.
Ombouwen naar recht had een beter idee geweest.

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

volvobug

Citaat van: arjenT5R op 23-02-2018 10:49:13
Conisch huis moet je eigenlijk niet meer willen. Die scheuren allemaal standaard.
Heb er heel wat voorbij zien komen geen een nog zonder scheuren.
Ombouwen naar recht had een beter idee geweest.

Moet je weer achter een andere downpipe aan.

Als deze conische het weer 22 jaar en 675.000 km volhoudt is het goed zo.  ;)
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

arjenT5R

Hahahaha dat is ook weer zo, waar hebben we t eigenlijk over :P
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!