Alcantara stuur vernieuwen

Gestart door FKK, 07-02-2018 08:08:42

Vorige topic - Volgende topic

leons850

Citaat van: arjen850 op 08-02-2018 17:07:27
Volgens mij heeft Robbie een stuur waar nieuw alcantara in gekomen is. Is toen (uit mijn hoofd) via Dopie op het forum gegaan. Maar volgens mij is dat erg mooi.

Robbie z'n leer is nog erg netjes, het alcantara zou wat verweert zijn. Ik zelf heb het ook al eens laten vervangen bij meneer Sam in Apeldoorn. Helaas is bij mij het leer slecht aan het worden waardoor ik het hele stuur maar opnieuw laat doen.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

vasquez

Citaat van: henry classic v70 op 08-02-2018 16:12:27
...dan zouden ze een stuur met houtinleg ook opnieuw kunnen "bekleden" zeg maar  :eusa_think:
Is jouw stuur helemaal opnieuw gedaan dus niet alleen het Alcantara maar ook het leer?

Zou je eigenlijk moeten vragen aan degene die het bekleed ;-)

Maaaaar mijn stuur is helemaal gedaan, dus binnen en buitenrand.
Ik heb een 2e stuur gescoord en wilde daar iets waanzinnigs mee laten doen.
Eerst gedacht aan een afgeplatte onderkant maar heb daar vanaf gezien, past niet bij de auto  :eusa_snooty:

Heb uiteindelijk een combinatie gekozen van geperforeerd en glad leer, alcantara word toch vrij snel weer lelijk.
En met handschoentjes rondrijden, hmmmm, naaah, koop ik wel een mini of een fiat 500  :eusa_silenced:

Smaken verschillen natuurlijk, maar ik ben er helemaal blij mee  ;D

ddvries04

Zag dit stuur laatst ook voorbij komen op facebook, ziet er ook erg mooi uit.
Denk dat ik mijn R stuur ook nog eens in die stijl laat bekleden.

1984 760 T5 (B5234T3, M4.4, Schutten chip)
̶1̶9̶9̶9̶ ̶V̶7̶0̶ ̶T̶5̶ ̶(̶B̶5̶2̶3̶4̶T̶3̶,̶ ̶L̶P̶I̶,̶ ̶M̶E̶7̶,̶ ̶S̶c̶h̶u̶t̶t̶e̶n̶ ̶c̶h̶i̶p̶)̶
̶2̶0̶0̶1̶ ̶V̶7̶0̶ ̶T̶5̶ ̶(̶B̶5̶2̶3̶4̶T̶3̶,̶ ̶L̶P̶I̶,̶ ̶S̶c̶h̶u̶t̶t̶e̶n̶ ̶c̶h̶i̶p̶)̶
2006 V70 2.4 T5 (B5244T5, LPG, Schutten chip)

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

aloisdecroon

Dit is toch een 850 stuur maar dan met de verdikking ala v70r, wat fijn stuurt