Het einde van de SwedeDemon.....

Gestart door Johann, 30-05-2005 22:08:43

Vorige topic - Volgende topic

mehn

Citaat van: Peth©oni op 31-05-2005 08:36:16
'k dacht het motor-tje hierin ging.......

Tssk, een politieauto met slechte verlichting :P

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Johann

Reitse

Zippo

Tatuuuuuuuuuut ;D
Cooooooooooooooooooooool!!!! 8)

mehn

Citaat van: Johann op 31-05-2005 15:12:28
Net binnen,

Échte schade zie ik toch niet, of is die al hersteld?

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Joris_Scholte

Mooi man, succes met het hele project!  ;D

M a r c

Mooie nieuwe uitdaging Johann. En een iets modernere uitstraling. Ga je optisch met deze wellicht nog wat verder (cf-hood, heldere koplampen, etc.) ? Of richt jij je helemaal op de performance van dit nieuwe project?
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Johann

Citaat van: mehn op 31-05-2005 15:19:01
Citaat van: Johann op 31-05-2005 15:12:28
Net binnen,

Échte schade zie ik toch niet, of is die al hersteld?

Hij ziet er ongeveer zo uit als mijn 850. her en der kleine krasjes en dutjes.
De rand van het rechter achterscherm in ingedeukt en in het dat zitten 4 gaten van de ruitenwisser, antenne's en de zwaailamp unit.
Ook is door een van deze gaten de kofferbak vol met water gelopen met de regen..

De voorbumper mist wat lak af en de kentekenplaat is krom.

Gestuurderstoel zit een scheur in, bijrijder stoel twee gaten. Hoedenplank mist een heel stuk uit van waarschijnlijk dat Politie lichtbalk geval.
Dashboard kastje zit er niet in en een paar schakelaars missen uit 't dash.
Voorts doet de rechter spiegel bediening het niet vanaf de bestuurderdeur, wel vanaf de passagier kant.
Bij het oprijden op de aanhanger heb ik de onderplaat bij de radiator er af gereden.. Kwam net tegen de hendel van de lier aan..  :-[

Verder ziet ie er wel goed uit.  ;D

Johann

Citaat van: MH op 31-05-2005 15:53:01
Mooie nieuwe uitdaging Johann. En een iets modernere uitstraling. Ga je optisch met deze wellicht nog wat verder (cf-hood, heldere koplampen, etc.) ? Of richt jij je helemaal op de performance van dit nieuwe project?

Eerst maar eens aan de praat maken. De rest zal vanzelf wel komen denk ik.
Heldere lampen lijkt mij wel mooi maar zijn me eigenlijk te duur. Ook hou ik niet van die amber knipperlichten die bij die nieuwe lampen horen.

Ik wil er wel een R bumper op zetten.

Heb wel voor carbon dash van de C70C navraag gedaan. Kost maar 466 + 230 bruto ex.  :o

mathh

V70R awd 2000                Heico chip, Ferrita DP, K&N, Denso irridium Heico 8x18

ed

Er staat een licht beschadigde R bumper op marktplaats.nl. Wellicht iets voor jou?
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Johann

Citaat van: ed op 31-05-2005 16:11:53
Er staat een licht beschadigde R bumper op marktplaats.nl. Wellicht iets voor jou?
Had al een bod gedaan maar lijkt mij een niet reparabel iets..

Johann

Emiel

Ben benieuwd :). Je gaat er toch niet voor zorgen dat ie net voor de Elandrun 2006 klaar is hé ;D?

Emiel....(die wel een kans wil maken in 2006)

konniekip

toch vind ik het oudere model mooier ;)

Heb je hem bij de domeinen gescoord?