Kosten Estate achterspoiler

Gestart door Huit, 31-05-2005 09:03:59

Vorige topic - Volgende topic

Huit

Met het bij de spoiler geleverde klemmetje waarmee je een draad op een doorlopende draad kunt aansluiten, is het heel eenvoudig om bovenstaande te realiseren. De binnenkomende draad voor het remlicht ligt nl. direct naast de uitgaande voor het 3e remlicht, resp. aansluiting 12 en 10. Klemmetje iets modificeren zodat beide draden kunnen doorlopen (1 kant zit dicht, even openmaken met een boortje), om de 2 draden klemmen en klaar.

Morgen haal ik de spoiler van de spuiter. Helaas moet ik nog tot volgend weekend wachten voor ik tijd heb hem erop te zetten. Maar de elektronica is er klaar voor ;-).

ewing

Via Hunter kan ik een nieuwe originele achterklepspoiler (met derde remlicht) voor mijn roffel (850 sedan, 2.5 20V, bouwjaar: 01-1995) kopen voor 210 euro. Dan is t-ie echter nog niet op kleur gespoten (zwart).

Weet iemand een goed adresje hiervoor, bij voorkeur in (of in de directe omgeving van) Arnhem? En wat kost zoiets?

Alvast bedankt voor alle reacties!

Esveldt

Ik denk minimaal 100 euro maximaal 150.

Zonder bon ja!

Paul

RonnieDuck

Ik zou is informeren wat die origineel bij de dealer kost.

Ik dacht namelijk iets van 170,- echter wel ongespoten, maar ja je moet nu ook nog spuiten!
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

Esveldt

Citaat van: RonnieDuck op 06-01-2006 16:13:13
Ik zou is informeren wat die origineel bij de dealer kost.

Ik dacht namelijk iets van 170,- echter wel ongespoten, maar ja je moet nu ook nog spuiten!

Zonder remlicht misschien! En dan nog geen eens volgens mij.

Paul

Eugene

met 3e remlicht (sedan) om en nabij de 200-210 bij de dealer.

If it's not blown, it sucks...

hanner

GJ design 130 euro met remlicht en gespoten. imitatie weliswaar maar past perfect en eenvoudig te monteren met bijgeleverde lijm

Eugene

Lijm :o

en als je die immitatie er dan ooit nog af wil halen?

If it's not blown, it sucks...

elianmars

Citaat van: eugene op 07-01-2006 11:24:54
Lijm :o

en als je die immitatie er dan ooit nog af wil halen?

Waarom zou je 'm er af willen halen dan?

Op onze sedan zit ook een spoiler, met die lelijke roestige klemmetjes. Had liever gezien dat-ie gelijmd zou zijn.
Op onze andere wagen heb ik de dakspoiler ook gelijmd en dat zit gewoon perfekt. Ik houd niet van klemmen of gaatjes boren.

Huit

Die van mij (ook bij Hunters gekocht, met 3e remlicht, is origineel Volvo EN wordt met zowel beugels als plakkers gemonteerd) heb ik voor 75 euro laten spuiten in Groningen.

edit: sorry, dit was wel voor een estate

Winkie

Citaat van: ewing op 06-01-2006 14:13:54
Via Hunter kan ik een nieuwe originele achterklepspoiler (met derde remlicht) voor mijn roffel (850 sedan, 2.5 20V, bouwjaar: 01-1995) kopen voor 210 euro. Dan is t-ie echter nog niet op kleur gespoten (zwart).

Weet iemand een goed adresje hiervoor, bij voorkeur in (of in de directe omgeving van) Arnhem? En wat kost zoiets?

Alvast bedankt voor alle reacties!

je zou 'm evt ook zo met de mijne kunnen ruilen, ik heb een zwarte sedan uit 94, en wil van m'n spoiler af. Wellicht vindt je dat een goedkoper idee.  :D
Ik woon in het Haagsche, maar als je het een goed idee vindt, ben ik volgende weekend in Apeldoorn en kan je komen kijken.
Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Arzt oder Apotheker.

bruintje850

hallo wie kan mij vertellen, waar ik het beste een achterspoiler kan kopen?
geen plakker maar een die je vast zet.
of kunnen jullie mij zeggen of er een site is waar dat op staat.
vast bedankt.
groet bruintje850

Esveldt

Elferink.

Zo, lekker kort.

;-)

ief

Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

VolvoT5man

EBAY. Je moet een beetje geluk hebben. Ik heb er eentje in de juiste kleur kunnen kopen voor 180 euro(origineel Volvo)