Forum klussen gezocht in Zutphen

Gestart door mateo, 06-03-2018 10:14:16

Vorige topic - Volgende topic

mateo

Zo krijg je nog eens onverwacht goede  reacties als je denkt dat je privĂ© bericht stuurt😄

FGG

Citaat van: elianmars op 07-03-2018 09:36:42
Citaat van: V70geRwin op 07-03-2018 09:01:30
Citaat van: mateo op 06-03-2018 20:44:11
Dag Hugo,
Das fijn om te horen, ik had mijn 850 eerder bij Ruud uit Arnhem in onderhoud, dit was makkelijk ivm werk, aangezien ik niet meer in Arnhem werk is dit stuk makkelijker. hij zei al dat er ook een forum klusser in Zutphen was,
er mankeert wel het een en ander, Ruud heeft ook al veel gedaan maar blijven nog steeds met hardnekkige olielekkage zitten, maar eerst moet nu startmotor vervangen worden, smorgens is starten geen probleem, maar als ik eind gereden, en zet hem uit en wil 10 minuten later weer starten dan slaat hij niet meer aan...of heel moeilijk...ik heb nog geen nieuwe startmotor ik zat er aan te denken om er een 2e hands te halen in Enter of misschien heb je beter idee?...hier alvast mijn tel.nr dan kunnen we afspraak maken via app of bellen. alvast bedankt
groet Mathieu Brasz 06-14171753

Is dit wel een start motor probleem?

Ik lees dit nu pas.... Ik heb precies hetzelfde gehad. Heb er een half jaar mee zitten kloten. En maar schelden als-ie het niet deed (enkel warm, dus). Ik lag onder de auto om de startmotor te vervangen, toen ik zag dat de knijpstekker er niet goed op zat. Die maakte blijkbaar alleen maar contact als-ie koud was. Easy fix, maar wel een half jaar ergernis gehad......

Zie http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,21908.msg725771.html#msg725771
Zelfde euvel had ik met mijn allereerste C-Kadett. Met warme motor niet starten, afkoelen en starten. Stekker aangeknepen et voila.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: