sportstoelen

Gestart door andre, 17-05-2005 13:56:48

Vorige topic - Volgende topic

fearless

Ziet er stoer uit.  :)

Wat voor een onderstellen heb jij gebruikt ?? Ook de originele ?

Ko

Citaat van: fearless op 17-05-2005 19:08:39
Stoeltjes zien er leuk uit. Dus er zijn er nog meer net zo gek als mij om sportstoelen in een 850 te monteren.  ;D

;D Heel mooi, maar vraag mij af of ze netzo goed en lekker zitten als de originele. Gr. Ko.

--edit--
foto uit quote gehaald
--edit--

fearless

Citaat van: Ko op 23-05-2005 19:09:55
Stoeltjes zien er leuk uit. Dus er zijn er nog meer net zo gek als mij om sportstoelen in een 850 te monteren.  ;D

;D Heel mooi, maar vraag mij af of ze netzo goed en lekker zitten als de originele. Gr. Ko.

Oh zekers wel, alleen een stuk harder. En dat vind ik juist lekker zitten. Heb een erg goed gevoel met de weg.

andre

ja heb ook het originele onderstel gebruikt dan kon ik de originele gordel punten weer gebruiken en kan de gordelspaner ook gewoon blijven zitten
wel zo veilig
je kunt beter over je fiets lullen
dan over je lul fietsen

andre

Citaat van: fearless op 23-05-2005 20:26:08
Citaat van: Ko op 23-05-2005 19:09:55

Oh zekers wel, alleen een stuk harder. En dat vind ik juist lekker zitten. Heb een erg goed gevoel met de weg.
precies
dan over je lul fietsen

andre

mijn stoel aan de bestuurders kant was doorgezak en scheef en de bekledig begon te slijten dus ik moest een orginele stoel zoeken op de sloop of sportstoelen
dan over je lul fietsen

Turbobiker

Citaat van: HaRdCoRe-WeZ op 17-05-2005 20:22:16
Ben alleen bang dat jouw stoelen beter zitten, langer meegaan en ook een klap meer kostten fearless.

Je hebt iets te veel vertrouwen in Sparco, WeZ. Bijvoorbeeld de Sandtler stoelen worden ook bij Sparco gemaakt en zijn soms zelfs hetzelfde. Waarom Whitehooker dan minder zou zijn? Wie weet komen ze wel bij Recaro vandaan?
De Tussenpaus