t5 estate darco stelt zich voor

Gestart door Darco, 04-06-2005 11:47:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mathh

Citaat van: Darco op 04-06-2005 12:09:31
Beste luitjes hier nog wat informatie:
ik kom uit tollebeek en ben 28 jaar.
De volvo is een automaat en heeft 176000 gelopen
volgende week worden de beide voorste draagarmen vervangen, en gaan er 4 nieuwe koni`s op met intrax verlagingsveren, zodat ook de ophanging weer als nieuw is.
Heeft er iemand ervaring met deze demper en verlagingsveren combinatie?

May the Force be with you 8) Het virus heeft duidelijk al bezit van je genomen ;)
V70R awd 2000                Heico chip, Ferrita DP, K&N, Denso irridium Heico 8x18

Darco


The Saint

Hey Darco, welkom op het forum.

Je hebt groot gelijk dat je doorgezet hebt. Je hebt nu al dusdanig geinvesteerd dat je er nu lekker van kan genieten.

Nu verkopen is zoiets als je verlies nemen bij slechte aandelen.

Veel plezier van je wagen! (En suc6 met de op handen zijnde modificaties.)
No shirt no shoes, no pinball

elianmars

#18
Citaat van: Darco op 04-06-2005 20:15:09
geachte mede 850 fanaten, hoe krijg ik foto`s op het forum? ;D


Foto's linken vanaf een site. Gebruik deze knop. Zet tussen de twee img's de link naar de foto's.

mehn

#19
Dat gaat niet. De foto staat op jouw c:\-drive. Je moet 'm eerst ergens op internet plaatsen en dan hier de link ernaartoe zetten.

Je kunt hiervoor bijvoorbeeld www.imageshack.us gebruiken, of het leden-foto album linksboven op de homepage van dit forum.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

elianmars

#20
Nog steeds niks  ;)

Mail je foto('s) maar naar mij, dan zorg ik dat ze hier komen te staan.

Edit: e-mailadres is ook wel handig, dan.... ::) Dus klik maar hier!

elianmars


Darco

sorry ik ben niet zo handig met de computer ;D

elianmars

#23
Citaat van: Darco op 04-06-2005 23:54:33
sorry ik ben niet zo handig met de computer ;D

Komt vanzelf goed, als je er maar lang genoeg achter zit (zoals ik dus..... ::))

Hierbij de foto's:





En potverdorie, wat een mooie wagen! Komt me ook zo bekend voor (op de achterkant na, dan)  ;D ;D

mathh

#24
Citaat van: Darco op 04-06-2005 23:54:33
sorry ik ben niet zo handig met de computer ;D

ook niet zo handig met in een vak parkeren zie ik  ;) mooie auto by the way!
V70R awd 2000                Heico chip, Ferrita DP, K&N, Denso irridium Heico 8x18

Turbobiker

Welkom Donny, mooie wagen. T5? of 2.5T? Natuurlijk kun je chiptunen, meteen doen zou ik zeggen. Nog even wat strakkere wieltjes en dan is het voorbij met de kosten (gelukkig...)

Veel pezier er mee.
De Tussenpaus

Darco

Die strakkere wieltjes staan op mijn verlanglijstje, maar hier ga ik serieus voor sparen want dat kost nogal wat.
Volgende week krijg ik ook trouwens nieuwe koplampen binnen.
Heldere koplampen met zwarte achtergrond, dit staat ook wel mooi bij deze kleur. ;)

Darco

Elianmars trouwens bedankt dat je me uit de brand heb geholpen met de foto`s.

Volvo comfort

Hey welkom hier,

Ik d8 dat ik de enige was met onwijze pech aan mn wagen maar gelukkig er zijn er meer die een vrijdag middag wagen hebben die op maandag ochtend afgebouwd is.

Mijn wagen moet binnenkort weer voor het een en ander ik ben nu al aan het sparen :(

Maar ach dat rijgenot is gewoon onbetaalbaar 8)

gr. Koos

Peertje

Welkom Darco.
Mooie auto hoor. Als hij dadelijk helemaal tip top is weet je waarvoor je het gedaan hebt.
Hé? Geen banner meer?