[FORUM-MEETING] Welke klinkt het lekkerst?

Gestart door thuur, 05-06-2005 00:01:43

Vorige topic - Volgende topic

mehn

Citaat van: Sbv6 op 09-07-2005 16:12:06
Wat is de uitslag geworden ? Welke klinkt het lekkerste ?

Volgens mij heeft Ruud de uitslag, dus dat komt er nog aan. Ik heb wel geruchten gehoord, maar de officiele uitslag is aan mij voorbij gegaan  ;D

Ik heb nog een paar korte filmpjes gemaakt (voor het geluid) die ga ik zo eens uploaden  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

ruud

Nou, een uitslag heb ik niet, ik heb alleen alle geluiden op video en het bleek dat iedereen eigenlijk wel vond dat het verdraaid veel op elkaar leek.
;D

mehn

Citaat van: ruud op 09-07-2005 17:27:14
...dat iedereen eigenlijk wel vond dat het verdraaid veel op elkaar leek.
;D

;D Jaja  ;D

Ruud heeft alles gefilmd en die film hebben we eerst in het restaurant 'bekeken'.

Dit lukte niet echt dus is daarna de videocamera bij 855-Champagne in de auto aangesloten.

Ik heb een paar filmpjes gemaakt. Mijn verwachting was dat dit niet echt zou lukken. Helaas...het is goed gelukt, maar ik heb dus lang niet iedereen  :(

Ludo
855-Champagne
JCviggen

Het waait trouwens flink achter zo'n uitlaat. Ook zijn de uitlaatgassen eígenlijk te heet voor een camera  ::)
Het mislukte filmpje van Ludo
De fotocamera heeft het avontuur overleefd en de lens is inmiddels van olie ontdaan  ;D

XC60 D4 AWD:

JCviggen

Ja was best leuk :D

Jammer dat de vid van Ruud blijkbaar z'n weg niet online zal vinden :( stond wel wat leuke footage op!
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

Supersonic

Ja was super vanmiddag, klein clubje bij elkaar dat heeft genoten van de zon en de 'muziek'. Waren de kilometers wel weer waard.
@Thuur, doen we gewoon nog een keer over ( op een leeg stuk industrieterrein  ;) ) want dat is zeker de moeite waard  ;D

ruud

Citaat van: JCviggen op 09-07-2005 17:51:30
Ja was best leuk :D

Jammer dat de vid van Ruud blijkbaar z'n weg niet online zal vinden :( stond wel wat leuke footage op!

Hoeps Viggen, zal best wel kunnen lukken, moet ik alleen "even" Studio 9 plus opnieuw installeren, mijn vid is nog ouwerwets, dus niet van het digi type, en daar ontbreekt me nu de tijd gewoon voor.
Komt dus nog...............

Ruud

JCviggen

Citaat van: ruud op 09-07-2005 20:09:27
Hoeps Viggen, zal best wel kunnen lukken, moet ik alleen "even" Studio 9 plus opnieuw installeren, mijn vid is nog ouwerwets, dus niet van het digi type, en daar ontbreekt me nu de tijd gewoon voor.
Komt dus nog...........

Als je weinig tijd hebt wil ik je daar best mee helpen, is op enkele ogenblikken gefikst op m'n PC ;)
Ik heb altijd een veelvoud aan capture proggies er op staan :)
(waar woon je eigenlijk?)
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

Chris S.D.

Was een gezellige meeting. "Klonk als muziek in de oren", heb trouwens geen uitgesproken smaak welke auto het lekkerste geluid produceerde, ze hadden eigenlijk allemaal wel wat.  :)

thuur

Bedankt voor de goede wensen en fijn om te horen dat het gezellig was!

Laat ik zeggen dat de toestand sinds vanmiddag is gestabiliseerd maar nog lang niet goed is :-\

Ik ga zo luisteren en kijken, en als jullie weer zin hebben om dit evenement over te doen meld ik me graag aan ;)

Gr 8)

mehn

Citaat van: Ludo op 09-07-2005 20:10:01
Citaat van: mehn op 09-07-2005 17:44:47De fotocamera heeft het avontuur overleefd en de lens is inmiddels van olie ontdaan  ;D

:o
zat er echt olie op?.

Nee hoor, kom maar weer van die kast af  ;)

XC60 D4 AWD:

RRRRR_Ramon

Aan de beelden die ik gezien heb en de reacties is dit nog wel iets om te herhalen. Ik kon er helaas ook niet bij zijn, maar had wel graag de afdeling 10V standaard willen vertegenwoordigen. Volgende keer beter.

Ik heb wel een goede microfoon (Sennheiser semi prof, de standaard moet ik ff opzoeken) maar helaas geen autolader voor m'n laptop. Dat is een Pentium IV, 3,2 Ghz en dat ding vreet stroom.  :o Met 1½ à 2 uur is tie wel leeg, zeker bij intensief gebruik als het opnemen van geluiden/afspelen etc.
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

thuur

Citaat van: RRRRR_Ramon op 10-07-2005 11:13:39
Aan de beelden die ik gezien heb en de reacties is dit nog wel iets om te herhalen. Ik kon er helaas ook niet bij zijn, maar had wel graag de afdeling 10V standaard willen vertegenwoordigen. Volgende keer beter.

Ik heb wel een goede microfoon (Sennheiser semi prof, de standaard moet ik ff opzoeken) maar helaas geen autolader voor m'n laptop. Dat is een Pentium IV, 3,2 Ghz en dat ding vreet stroom.  :o Met 1½ à 2 uur is tie wel leeg, zeker bij intensief gebruik als het opnemen van geluiden/afspelen etc.

Die auto-lader heb ik wel ;)

Gr 8)

Hen3

Citaat van: Claudia op 10-07-2005 14:45:14
Durf het bíjna niet te vragen......maar wie klonk het nu het belabberdst? :D :-X

In die categorie had ik nog wel eens kunnen winnen met m'n dieseltje....

Hen3

Citaat van: mehn op 09-07-2005 17:44:47
Het mislukte filmpje van Ludo

tjonge jonge..... ik sta hier achter m'n beeldscherm nog te kuchen  :o
Niet echt een handige camerapositie ;D

M a r c

Eigenlijk moet je de sound ook opnemen tijdens accellereren, klinkt heel anders dan een beetje stilstaand gas gaan staan geven. Vooral een 850 Turbo met open downpipe geeft dan kippevel  :D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl