[FORUM-MEETING] Welke klinkt het lekkerst?

Gestart door thuur, 05-06-2005 00:01:43

Vorige topic - Volgende topic

Hen3

9 juli = trouwdag  ::)

[edit]
en nee..... ik kom niet met gebak
[/edit]

Boeijke

9 Juli. Staat genoteerd.
Ben erbij en 13 uur is een mooie tijd.

Willem

wepster

Citaat van: thuur op 08-06-2005 12:03:08
Ok, resumee:

Originele klasse op jaartal:
- Boeijke met een 850 2.5 20V uit '92
- thuur met een 850 2.0 20V uit '93
- Wepster met een 850 2.5 20V uit '93
- Ingrid met een 850 2.5 20V uit '94
- Armin met een 850 T5 2.3 20V uit '94
- Mehn met een 850 T5 2.3 20V uit '94
- Sbv6 met een 850R 2.3 20V uit '96
- Hen3 met een V70 2.4 10V TDI uit '98 (oh-oh, hoeveel kleppen en liter heeft deze diesel?) :-[
- Mathh met een V70R AWD 2.4 20V uit 2000 (?)
- Ruud met een x70 ???? uit 2000 ;D

Speciale klasse (getuned) op jaartal:
- Zippo met een 850 T-5R 2.3 20V uit '95 incl. aangepaste uitlaat
- MH met een 850 T-5R 2.3 20V iuit '95 ET getuned
- Martijn met een 850 2.5 20V uit '96 + 18T
- Ludo met een 850 T5 2.3 20V uit '94 3" dp, simons uitlaat, ET getuned

Ik wil nathuurlijk niemand beledigen / te kort doen met dit lijstje: het is bewust gebaseerd op de hier genoemde gegevens en uit jullie avatars. Vandaar: S.v.p. correcties aangeven indien ik iets onvolledig of onjuist heb weergegeven, graag ook of jullie auto's modificaties hebben gehad! Ik zal uiteraard de nodige chipjes en dp's vergeten zijn :-X

We kunnen nathuurlijk wel een brulpijp met een geknepen standaard 2,5" DP-tje gaan vergelijken maar dat lijkt me niet zo eerlijk. Wellicht wel een finale waarin we 'origineel' tegen 'getuned' zetten?

Er is nog geen datum, het laatste voorstel ligt op zaterdag 11/6 (als ik het goed begrepen heb), maar vind ik erg kort dag alhoewel ik wel kan komen (tijd moet je maken, toch? ;D).

Als ik het goed heb doet er geen enkele 10-klepper mee ??? Waar zijn jullie ???[/i]

Gr 8)

[edit] aanpassing in lijstje [/edit]

thuur de mijne is van 92 en niet van 93 maar er is ook aan de uitlaat gerommeld en de lucht filter(alles oversize gemaakt)

maar ik ben er de 9 ende ook bij reist alleen de vraag

waar is het nu precies

komt er nog een lokatie beschrijving of route beschrijving voor de mensen die niet zogoed de weg weten hier in het zuiden (lijkt me wel netjes) ;D ;D ;D

thuur

Ik denk dat Sander de weg beter weet ;D

Sander, aan jou het woord ;)

Gr 8)

martijn.

9 juli moet ik tot 1300 uur werken, ik hoop dat ik dan om 14.30 daar ben.

Zondag 10 juli lijkt mij  voor de werkende onderons ;D beter.

Sbv

Is dat zo ? thuur. Ik deed zo maar een voorstel want dat is 1 van de weinige plekken in limburg die ik een beetje ken.
Andere lokaties zijn ook van harte welkom.
Ik zal nog even aan de mensen aldaar vragen of ze bezwaar hebben als we hun parkeerplaats misbruiken.

thuur

Citaat van: Sbv6 op 11-06-2005 22:16:45
Ik zal nog even aan de mensen aldaar vragen of ze bezwaar hebben als we hun parkeerplaats misbruiken.

Kijk, dat is de reden waarom ik je vraag! Je komt er regelmatig, dus het is beter dit gewoon goed georganiseerd te doen ;)

Andere lokaties zijn uiteraard bespreekbaar en dus alle suggesties welkom!

Gr 8)

wepster

ik heb ook nog een mogelijkheid en dat is het makro terein in nuth of de parkeer plaats bij de woonnoulevaar in de kramer (bij de ikea voor de deur daar is plek zat en er is een drink en eet gelegenheid
lijkt me niet verkeerd ;) ;) ;)

thuur

Bij de Ikea voor de deur: hahahaha, geweldig! ;D ;D

Is daar geen bewaking? Of kun je het 'regelen'?

De Makro wordt volgens mij wel beveiligd en lijkt me moeilijk uitleggen voor de A2 gangers :-\

Wellicht weet iemand nog een noordelijker punt? T.h.v. Echt, Wessem, Valkenswaard, ...... ???

Gr 8)

Sbv

@ thuur, er is geen bewaking aldaar, heb al even wat overlegd met collegaatje van me die woont er in de buurt.

Andere locatie s ? tja ik ben er nie bekend in de buurt verder

martijn.

Misschien het voormalig AC restaurant bij Nederweert, en dan de parkeer plaats richting Maastricht ( dat zonder tankstation).
Die parkeerplaats is eenvoudig te bereiken en groot.

Mvg

mehn

Citaat van: wepster op 11-06-2005 22:56:04
ik heb ook nog een mogelijkheid en dat is het makro terein in nuth

Kan je gelijk goedkoop tanken  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Turbobiker

en waar is MB (alias Marleen) nu gebleven ???
De Tussenpaus

Sbv

idd ja, om haar was het te doen allemaal.

NicoGLT93

Als ik (misschien) kan wisselen met een collega van 't werk en als mijn vriendin niets gepland heeft, dan kan ik misschien komen.

Ik heb mijn probleem al eens uitgelegd op het topic van de bosmeeting van 26 juni. Ik werk vaak tijdens het weekend.  Maar ik zou toch héél graag eens een meeting beleven.
Ik vraag morgen een wissel aan op het werk want ergens tussen Eindhoven en Maastricht is toch niet zo ver van de Belgische grens hé.
Moet doenbaar zijn en daarbij, ik wil dat concert niet missen.

Mijn 20 klepjes doen jullie alvast de groeten ;)
Zit er een pinguin op de tram, 't is dat hij zijn roffel niet nam.