Waar heb je je vandaag over verheugd?

Gestart door Vulk, 29-06-2018 09:58:32

Vorige topic - Volgende topic

Jans Duiven

Tadaa, originele Volvo 855 AWD bumper gescoord voor €75,00 bij Deijne

Hij is naar de autospuiter geweest en hangt er voorlopig zo aan maar moet nog goed 'strak' worden geplaatst.
Er komt nog een nette 855 achterklep op maar die ligt nog bij de autospuiter.

Welk uitlaats systeem catback zouden jullie adviseren?

rjverbrugh

Staat een simons op mp al een tijdje, is alleen vanaf de achteras zo te zien.
 https://link.marktplaats.nl/m2102800894?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios_tablet
Simons 020-H8 uitlaat voor Volvo 850/S70/V70 Turbo AWD

Jans Duiven

Met die verkoper heb ik al contact
Gaat dat passen met een einddemper rechtsachter?
Wat ben je daar voor nodig>?

rjverbrugh

Hoe bedoel je, einddemper rechtsachter? Je krijgt met die Simons een pijp van de cat naar de achteras (nr 8 ) waarmee de middendemper verdwijnt.

Edit: als je het echt mooi wil doen zet je er een uitlaat onder van www.classicexhaust.de (krijg helaas het plaatje niet geplakt)

rjverbrugh

Jans Duiven

maar dit is ook een dubbele einddemper. Ik zie lever een middendemper met twee eindpijpen zonder dempers

rjverbrugh

Waarom dan? 
Gewoon effe zoeken op het www, vast wel wat te vinden voor je en anders maken ze het wel pas voor je.

Jans Duiven

Citaat van: rjverbrugh op 28-06-2024 23:17:42Waarom dan? 
Gewoon effe zoeken op het www, vast wel wat te vinden voor je en anders maken ze het wel pas voor je.

Weet jij wat er dan moet worden gemonteerd om die rechter demper te monteren?

rjverbrugh

Bij mij zit rechts net zo'n haak als links, waar de demper met een rubber inhaakt. Even kijken of die bij jouw er ook zit. Mijn v70r is geen awd.

Jans Duiven

Ik ga es even kijken binnenkort. Hij staat momenteel bij een maat van me voor een nieuwe distributie- en multiriemset

Emiel

Laat er 1 op maat maken bij FDF bijvoorbeeld.

Jans Duiven

Daar denk ik ook zeer sterk over na!
Floris Fúrstenberg, EPS of iemand nog een goede tip?