Waar heb je je vandaag over verbaasd?

Gestart door rob850/480, 28-06-2018 18:11:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rob850/480

Nog even en dan is een R mapje meer waard dan een R.

razorx

Ja ik stond er ook naar te kijken. Volgens mij heb ik zo'n ding nog ergens liggen. Ik ben rijk! ;D

Sbv

en dan hebben we het nog niet eens over een T-5R mapje. Die dingen zijn al bijna meer waard dan een complete 850

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Spin!

Citaat van: Sbv op 29-06-2018 08:18:12
en dan hebben we het nog niet eens over een T-5R mapje. Die dingen zijn al bijna meer waard dan een complete 850

Ik heb een paar jaar terug een 850 T-5 gekocht voor €100. Dus ja...
Andere kant, het wordt ervoor betaald. Iets met marktwerking. Laatst gezien dat een T-5R zonnebril omgerekend voor 900 euro over de toonbank ging. Noem het gek, noem het absurd, het zijn de details die een T-5R compleet maken. En hoe schaarser de items, des te hoger de prijs die betaald gaat worden. Ik zeg je nu dat een set Titans en een R bumper binnen No-time over de €1000,- heen gaan.

Ik ben blij dat ik alles op reserve heb  :angel:

www.vm-parts.nl

Walter

#5
Vond in mijn platencollectie een dubbel LP van Thunderdome VIII, met die clown. Nette staat, blijkt ook meer dan 100,- voor gegeven te worden. Staat nu dus op Discogs... Heb zeker weten een R mapje en volgens mij ook een T-5R mapje in de collectie. Straks met uitpakken maar even apart leggen, mooi voor de spaarrekeing van mijn dochter. De T-5R brochures bewaar ik

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Maestro12

Dat mijn oude V70 toch weer verkocht is door de handelaar en blijkbaar ook goedgekeurd.
Kan me niet voorstellen dat die de veerpootlagers, uitlaat, achterwielophanging, koplampen, kachelradiateur (lekt) allemaal vervangen heeft voor de keuring.
Wens de nieuwe eigenaar succes  :o
De ergernis over de slechte kwaliteit duurt langer dan de vreugde over de lage prijs!
V70, 1999, 481481km
7700 pk en 300.000 nm, is dat wat?

arjenT5R

Relatief kleine klusjes toch... en de prijzen hoef je t al helemaal niet meer voor te laten.
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

FGG

Citaat van: Maestro12 op 29-06-2018 08:56:07
Dat mijn oude V70 toch weer verkocht is door de handelaar en blijkbaar ook goedgekeurd.
Kan me niet voorstellen dat die de veerpootlagers, uitlaat, achterwielophanging, koplampen, kachelradiateur (lekt) allemaal vervangen heeft voor de keuring.
Wens de nieuwe eigenaar succes  :o
Geeft meteen weer aan wat voor wassen neus de APK is. Op straat rijden de meest dramatische barrels rond en de eerlijke man blijft steken op een beetje speling van 't een of ander.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Sbv

APK is moment opname. Overigens kan je bijna altijd wel ergens goedkeur krijgen

FGG

Citaat van: Sbv op 29-06-2018 13:06:31
APK is moment opname. Overigens kan je bijna altijd wel ergens goedkeur krijgen

Dat bedoel ik dus. Als het ggoed is zou dat dus niet kunnen. Afkeur is afkeur als je de regels zou volgen.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

arjenT5R

Citaat van: Maestro12 op 29-06-2018 08:56:07
Dat mijn oude V70 toch weer verkocht is door de handelaar en blijkbaar ook goedgekeurd.
Kan me niet voorstellen dat die de veerpootlagers, uitlaat, achterwielophanging, koplampen, kachelradiateur (lekt) allemaal vervangen heeft voor de keuring.
Wens de nieuwe eigenaar succes  :o
Citaat van: FGG op 29-06-2018 15:40:09
Citaat van: Sbv op 29-06-2018 13:06:31
APK is moment opname. Overigens kan je bijna altijd wel ergens goedkeur krijgen

Dat bedoel ik dus. Als het ggoed is zou dat dus niet kunnen. Afkeur is afkeur als je de regels zou volgen.

- Veerpootlagers is moeilijk te constateren het begint met dat je ze gaat horen dan is t vaak nog geen afkeur.
- Uitlaat, zal lek zijn ff kitten / cola blikkie en paar slangeklemmen en als t tijdens de 4 gas meting blijft zitten prima :)
- Achterwiel ophanging? De rubbers van de achteras bedoel je? Is officieel ook pas afkeur als t staal op staal is.. kun je dus ook ellenlang mee door karren.
- Koplampen tsja op zich zijn ze zo vervangen, soms willen ze met nieuwe lampen net wel nog een goed lichtbeeld geven dus ook discutabel + eventueel xenon er uit halen wil ook nog helpen.
- Kachelradiateur is niet relevant voor apk.

Dus wat een drama is voor de een kan voor de ander best nog mee vallen  :P


Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Stefan

Dat blijkbaar de bezem door dit draadje is gehaald (en nog 2), geen waarde oordeel, slechts verbazing  :eusa_think:
850R Estate MT LPi '97 Rood (609)

Marc O.

Dat gebeurt met enige regelmaat in deze verbaasd / verheugd / geërgerd topics. Lekker opruimen, niks mis mee.
...The Nile isn't just a river in Africa...

classicT5

Geeft weer schijfruimte op de server ;)