Waar heb je je vandaag over verbaasd?

Gestart door rob850/480, 28-06-2018 18:11:04

Vorige topic - Volgende topic

Ewout Schalkwijk

Dat onverzettelijke uiterlijk blijft mooi :D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

BlackPearl

Sorry kon het niet laten  ;) Kak nou zitten ze op de kop  ???

Wouter1973

Zie je. Dat grijze beton en vloeistofdichte vloeren laten zo'n 850/V70 classic perfect uitkomen.  ;D

peteRRR

Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

mehn

Citaat van: maruska op 15-09-2018 13:35:05
verbaast dat mijn blog van het slot is gehaald. migratie problemen of bewuste keuze ?

Dat laatste zeker niet ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

mehn

Citaat van: Piet op 15-09-2018 12:24:48
Verbaasd:
Zit net een artikel te lezen over de nieuwe Lexus UX.... staat bij dat hij voorzien is van veel leuke extra's zoals het via luidsprekers een extra sportief motorgeluid kunnen laten weerklinken.....
Hoe treurig is dat dan  :o

De BMW i8 maakt ook behoorlijk herrie...

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Marc O.

Binnenkort moeten electrische auto's verplicht een gesimuleerd geluid maken zodat ze beter hoorbaar zijn voor voetgangers.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Piet

Citaat van: Marc O. op 17-09-2018 15:25:20
Binnenkort moeten electrische auto's verplicht een gesimuleerd geluid maken zodat ze beter hoorbaar zijn voor voetgangers.

Op de Zoe zit dat tot 30 km/hr sowieso al, dat wil zeggen maakt geluid.
Al is dat geen immitatie van het motorgeluid van een verbrandingsmotor.

Marc O.

Nee, ik bedoelde idd ook niet dat het een simulatie van een verbrandingsmotor moet zijn. Zullen vast wel eisen aan zijn gesteld, daar hebben we althans de EU voor, maar heb geen idee wat precies.
...The Nile isn't just a river in Africa...

peteRRR

Das een strak plan om die auto's een geluidje mee te geven,...is dit niks,...https://www.youtube.com/watch?v=bKCIFXqhLzo  :evil:

https://decorrespondent.nl/2783/de-nieuwste-technologie-in-elektrische-autoland-geluid/292624309725-ac08d7a2

Groet

Edit:Voor die snelle fietsen mag ook wel wat komen want die hoor je helemaal niet aan komen.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

widebody

Dat mensen die dit forum verlaten hebben opeens erg negatief over dit forum zijn ???

MikeyQR

Citaat van: widebody op 19-09-2018 19:06:17
Dat mensen die dit forum verlaten hebben opeens erg negatief over dit forum zijn ???

Ik vind het niet raar hoor, zeker gezien wat er zich allemaal heeft afgespeeld de afgelopen maanden.
Valt mij nu vooral op dat er een klein clubje is die nog wel actief is en dat is het dan.
Het is ook heel rustig en er wordt wel gepost maar weinig.

Ik val niet onder de negatieveling maar dat ik nou denk goh ga even het wat leuks posten hier nee daar pas ik voor, en nee komt niet omdat ik geen 850 meer heb.

Forum is het forum gewoon niet meer voor velen.

widebody

Citaat van: MikeyQR op 19-09-2018 19:18:37
Ik vind het niet raar hoor, zeker gezien wat er zich allemaal heeft afgespeeld de afgelopen maanden.
Valt mij nu vooral op dat er een klein clubje is die nog wel actief is en dat is het dan.
Het is ook heel rustig en er wordt wel gepost maar weinig.

Ik val niet onder de negatieveling maar dat ik nou denk goh ga even het wat leuks posten hier nee daar pas ik voor, en nee komt niet omdat ik geen 850 meer heb.

Forum is het forum gewoon niet meer voor velen.

Ook ik heb al een jaar of  8 a 9 geen 850 meer. Ben er ook nog steeds. Post weliswaar niet veel maar dat komt omdat mijn technische achtergrond niet toereikend is om interresant te zijn. Maar de vinger word gewezen naar mensen hier dat zij de oorzaak hiervan zijn. Een spiegel zou hier goede diensten kunnen bewijzen. just my 2cents.
Nu zal ik wel weer een waarschuwing/bedreiging krijgen van deez-of-gene. Is niet de eerste keer. 
Gewoon lekker hier blijven, de sfer komt wel weer terug. Het is herfst, dan worden mensen depressief en gaan rare dingen roepen. Gat wel over!

)()()sT

Precies. De wijze woorden van Thuur altijd: WIJ ZELF maken dit forum.
Waar wordt er dan negatief gedaan? Op het andere forum?