Koelvloeistoflek

Gestart door RickG, 05-07-2018 20:48:35

Vorige topic - Volgende topic

arjenT5R

Citaat van: volvobaksteen op 07-07-2018 15:01:32
Voor siliconen slangen kun je gewoon naar rubber magazijn.nl heb je voor 5 a 6 tientjes gewoon alles in siliconen en binnen 2 dagen in huis. Die meuk van ali sta je minimaal 2 maanden te wachten

Ik krijg bijna t idee dat die chinezen je wat aangedaan hebben ofzo. ;D

Bij rubbermagazijn krijg je helemaal geen merk/type specifiek passende set dan moet je alles een beetje aan elkaar lopen prutsen.

de ali sets passen perfect  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

volvobaksteen

Je moet net geluk hebben dat het op de goeie container gaat voor verzenden heb wel is wat besteld aan vage dingen en duurde gewoon dik 2 maanden  lag gewoon 5 weken stil in shensiau in de haven. Ze gaan ook geen boot sturen voor 1 containertje wat ook wel begrijpelijk is.

arjenT5R

Er zijn wel slimmere bij ook die een warehouse in de uk of duitsland hebben. Dan heb je t zo binnen.
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

okkehel

Ik heb ook verschillende dingen besteld.
In het begin duurde het altijd vrij lang maar ik heb het idee dat die Chinezen het telkens beter voor elkaar krijgen het snel te verzenden. ( 1 tot 2 weken)

En kwaliteit ja is even treffen tot nu toe altijd een goede prijs/kwaliteit veel dingen die je bij Nederlandse webshops koopt komen voor mij gevoel ook uit China alleen voor een hogere prijs

Thom

Er zijn natuurlijk steeds meer Nederlanders die vanalles bestellen direct in China, dus die containers zijn ook steeds sneller vol ;)

Benny850

Oja zo heb ik die ali pomp nog liggen :D

RickG

De lek is gedicht en het autootje kan weer rijden. Bedankt allemaal voor de reacties!

razorx

En daar ging het om. Top!