Je volgende auto

Gestart door Turbobiker, 06-06-2005 23:05:05

Vorige topic - Volgende topic

Barry_C70

Citaat van: Turbo-Geek op 15-09-2009 19:24:36
Met een stuur rechts ?

At first, and then later Pontiac interior conversion with the G8 or GTO :)

Turbo-Geek

Waarom dan niet meteen een Pontiac GTO nemen ?
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Starbuck

Citaat van: fearless op 15-09-2009 21:20:24
Citaat van: Claudia op 15-09-2009 21:14:22
Citaat van: fearless op 15-09-2009 21:11:41
Citaat van: Claudia op 15-09-2009 21:06:37
Citaat van: mehn op 15-09-2009 21:04:58
Degene waarvan je hoopt  :eusa_pray: dat ze m snel verkopen die verkopen m niet.

Psies!

Lijstjeeeeeee!!!! ;D

Tja sorry, weet gewoon nog niet wat ik hierna wil gaan rijden.   :'(

Jij mag blijven hoor! :)

Ow gelukkig maar.  :eusa_shifty:

Ik heb zo'n idee over wie ie het heeft...
Nope, ik doe 'm niet weg! :evil:

Laserblue

Citaat van: Barry_C70 op 15-09-2009 21:57:44
Citaat van: Turbo-Geek op 15-09-2009 19:24:36
Met een stuur rechts ?

At first, and then later Pontiac interior conversion with the G8 or GTO :)

Ik sprak gisteren iemand die een jonge Monaro pick-up met Corvette motor kon kopen voor een paar duizend pond (hij is auto handelaar)
en volgens hem was ombouwen naar LHD iets van €1500,-  8)

toen zag ie mijn Van en vond dat die toch wel erg makkelijk was qua ruimte en wilde ie er ook één kopen  ???
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Rayman

Vind het nog steeds een sjieke auto. Mooie lijnen, geen slecht onderstel.
En dat het onderhuids een mondeo is; big deal. Ouwelullenbak? Och...Rijd nu ook met een S70 ;D
Hier kun je met een goede verlaging en een stel mooie wielen ook veel doen.

-D©©©L-

Citaat van: Rayman op 27-09-2009 14:05:57
http://www.egmcartech.com/wp-content/uploads/2007/10/2008_jaguar_x_type_image_1.jpg

En dat het onderhuids een mondeo is; big deal. Ouwelullenbak? Och...Rijd nu ook met een S70 ;D

Het onderstel van een S-type is veel stugger dan je zou verwachten van een "jag". En er zijn ergere straffen dan het rijden met een Mondeo onderstel, stiekum 1 van de betere in de markt. 

Freakybaby

Citaat van: -D©©©L- op 27-09-2009 14:10:52
http://www.egmcartech.com/wp-content/uploads/2007/10/2008_jaguar_x_type_image_1.jpg

Het onderstel van een S-type is veel stugger dan je zou verwachten van een "jag". En er zijn ergere straffen dan het rijden met een Mondeo onderstel, stiekum 1 van de betere in de markt. 

Als het hetzelfde onderstel is als wat onder de mondeo van 2008 zit dan is alleen de wat soepele achterkant in vergelijking tot mijn auto mij opgevallen. Verder is er heel prettig te rijden met het standaard mondeo onderstel.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

The Saint

Citaat van: Rayman op 27-09-2009 14:05:57Vind het nog steeds een sjieke auto. Mooie lijnen, geen slecht onderstel.

Er staat er hier vlakbij eentje met de echte Jaguar op de motorkap. Echt een heerlijk detail..
No shirt no shoes, no pinball

BaRRaCuDa

Doe mij maar een Nissan GTR R35

http://www.youtube.com/watch?v=FdmcglO8fbU

Of een Corvette ZR1

Maar de realiteit zal neer komen op: de 850 gaat nooit weg  ;D
Ik zal die auto's toch nooit kunnen betalen  :-\

BenC70ES

Citaat van: Freakybaby op 27-09-2009 15:20:45
Citaat van: -D©©©L- op 27-09-2009 14:10:52

Als het hetzelfde onderstel is als wat onder de mondeo van 2008 zit dan is alleen de wat soepele achterkant in vergelijking tot mijn auto mij opgevallen. Verder is er heel prettig te rijden met het standaard mondeo onderstel.

Dat van die X-type is natuurlijk van de vorige mondeo, van de huidige zit ondermeer bij de huidige S80/V70...

Op die X-type kan je ook je Nebula's overzetten, ik zou echter nooit de dieselversie nemen, ook al rij je daar graag in (   ???  ) , een collega van me had zo'n X type nieuw gekocht en bij 42.000km terug verkocht omdat er zoveel problemen mee waren, auto spuwde gigantische zwarte roetpluimen uit en schokte heel hard, dealer kreeg het niet opgelost, of ze moesten heel de motor vervangen  :o

Inruilwaarde was ook bedroevend, maar dat is voor jou dan juist interessant natuurlijk   ;)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

fearless

Dit topic maar eens omhoog schoppen.
Heb heel wat geroepen in de laatste jaren maar het is dus toch een S60 geworden. De nu volgende auto zal wel weer wat jaartjes duren.  ;D

Marc O.

Citaat van: Enno op 10-08-2009 19:04:07
volgende auto van het kaliber roffel vinden is een uitdaging............

mercedes, BMW, Volvo...........daarna een lange stilte en dan de VAG produkten.

Als je lange afstanden comfortabel wilt afleggen kom je toch weer bij de eerste 3 producten uit..

Hoe Lexus zich houdt weet ik niet........................maar is een reel alternatief

Zou 't ie nog steeds in z'n Volvo rijden? :eusa_think:
...The Nile isn't just a river in Africa...

capri

Nu een T-5R

Moet snel en lux zijn en met vier deuren.
Audi RS6 of een BMW M5 zijn voor mij de enige opties als vervanging van mijn huidige volvo.

Quota

Citaat van: mehn op 15-09-2009 21:04:58
Citaat van: Turbo-Geek op 15-09-2009 20:35:47
Opvallend hoeveel mensen (het afgelopen half jaar) hun T-5 weg doen ......  :eusa_eh:

Ja en het zijn ook nog bijna altijd mensen waarvan je hoopt dat ze de 850 zouden houden. Degene waarvan je hoopt  :eusa_pray: dat ze m snel verkopen die verkopen m niet.

Tja sorry mehn, ik krijg er gewoon niet genoeg voor... ;D ;D Maar als ik hem verkocht, dan kwam er toch zeker weer een V70...

Laserblue

Heb al een paar keer twijfels gehad over een RS6, een KJN of een 993S maar elke keer als ik die blauwe zie staan kan ik het niet over m'n hart verkrijgen  :eusa_shifty:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*