Je volgende auto

Gestart door Turbobiker, 06-06-2005 23:05:05

Vorige topic - Volgende topic

FGG

Citaat van: Dirk342 op 31-07-2009 08:01:03
Heeft tie me niet gezegd Clau, maar ik zit net ff bij BMW op de site te kijken en die prijzen zijn behoorlijk.  De goedkoopste, kale diesel zonder extra's staat er voor 83.316 euro's in ???  Pff, dat is niet gepiest en toch nat gaan...

En de goedkoopste benzine-uitvoering is nog duurder. Maar om ze nu "kaal" te noemen lijkt me wat achterhaald:

Citeer
VEILIGHEID  ABS  remkrachtverdeling  remassistent  airbag bestuurder  airbag passagier(voor)  zij-airbags(voor & achter)  hoofd/gordijnairbags  stabiliteitsregeling  tractiecontroleCOMFORT(met afstandbed.)  centrale deurvergrendeling  keyless entry(voor & achter)  elektrische ramen  stuurbekrachtiging  cruise control(automatisch)  airconditioning  links/rechts gesch. temperatuurreg.  parkeersensoren achterINTERIEUR(best. & pass.)  hoogteverstelling stoel sportstoelen  met leer bekleed stuur(hoogte & diepte)  verstelbaar stuur hoofdsteunen achter(in delen)  neerklapbare achterbank(voor & achter)  middenarmsteun leeslampje(s)  verlichte make-up spiegel  regelbare dashboardverlichting  toerenteller  dagteller  koelwatertemperatuurmeter  buitentemperatuurmeter  boardcomputer(met CD-speler)  audioinstallatie  stuurwielbediening voor audio  navigatiesysteem EXTERIEUR(met regensensor)  interval ruitenwisser(s)  lichtmetalen velgen  schuif/kanteldak  meegespoten bumpers  getint glas(en verwarmd)  elektrische spiegels  inklapbare buitenspiegels  mistlampen voor  automatisch inschakelende verlichting  xenon koplampen  koplampsproeiers  inbraakalarm

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Laserblue

Citaat van: Claudia op 31-07-2009 07:31:29
Ik vind deez stiekem ook wel leuk...de X6.

http://niggle.files.wordpress.com/2008/12/bmw_x6_concept_rear.jpg

Sta regelmatig naast zoeen in het zilver geparkeerd, en in het echt is ie best indrukwekkend.
Heeft wel een hoog "kiek es wa'k heb"- gehalte. ;D

Er stond er een tijdje terug eentje bij m'n zusje op de parkeerplaats, volgens mij een M uitvoering (kan dan überhaupt?)

Er zit geen enkele lijn of verhouding in die auto, ik vind de meeste BMW's wel mooi maar dit?  :eusa_sick:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

hathü

Als ik de jackpot win in de komende staatsloterij koop ik mij een Bugatti 8), stond er 1 op MP voor maar bijna 9 ton  http://link.marktplaats.nl/267106522.

De TDI mag dan ook blijven. ;D

Snellebaksteen

Citaat van: Laserblue op 31-07-2009 08:40:42
Er zit geen enkele lijn of verhouding in die auto, ik vind de meeste BMW's wel mooi maar dit?  :eusa_sick:

Helemaal mee eens. Ik vind het echt 1 van de lelijkste BMW's ooit gemaakt. Een Renault Koleos is nog minder lelijk.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

onnaj

Voor mij wordt t dan of een V70R of S60R. Vooral die met de oranje bekleding is erg dik, zou normaal gesproken iemand voor gek verklaren die het heeft, maar zag er laatst eentje bij de dealer staan en dat ziet er toch wel erg gaaf uit.

Ja als de staatsloterij gewonnen wordt wordt t geen bugatti voor mij, maar een lekkere dikke Aston Martin. De meest stijlvolle sportauto voor mij.

mehn

Als ik de staatsloterij win dan gaat de 850 helemaal uit elkaar en wordt ie (op het onderstel na) weer zoals in Januari 1995.

Eerst ga ik echter een 242 turbo als vervangauto regelen. Wordt nog even werk want ik wil een flatnose, met 5 bak en lederen interieur ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Rogers XC 70 2000

Citaat van: mehn op 31-07-2009 10:49:22
Als ik de staatsloterij win dan gaat de 850 helemaal uit elkaar en wordt ie (op het onderstel na) weer zoals in Januari 1995.

Eerst ga ik echter een 242 turbo als vervangauto regelen. Wordt nog even werk want ik wil een flatnose, met 5 bak en lederen interieur ;D

Je weet ook wat je wilt!
Zo'n 242 turbo zal niet makkelijk te vinden zijn schat ik... maar goed... voor geld is alles te koop.

onnaj

Rogers XC 70 2000

als ik de lotto won, dan ging de v70 xc naar Ivonne en dan kocht ik mezelf een olijfgroene 855 t-5r met beige lederen interieur.

verder zou ik mezelf verwennen met een fiatje 500 ss abarth en een Landrover Discovery.

maar goed.... we doen niet mee aan de lotto, dus winnen zullen we ook niet.

Dus realistisch: een volgende auto zou opnieuw een Volvo kunnen zijn, maar dan de N (vanaf 2000) of de laatste serie Rover 75 tourer/MG ZT tourer.
Diesel of LPG is dan beide mogelijk.

Zover is het echter niet; de roffel heeft pas 236.000 km gehad en kan dus hopelijk nog zeker 4 jaar (a 40.000 km) mee.

Rogers XC 70 2000

@ onnaj,

mooi exemplaar en snel gevonden!

-D©©©L-

Da's een een automaat.  ;D

onnaj

alleen nu nog leren hoe ik die link nu kleiner kan maken....lukt me nog steeds niet...grrr >:(

vasquez

LOL, een olijfgroene 855 t-5r met beige lederen interieur, jij hebt meer geluk nodig dan alleen een loterij winnen  :eusa_eh:

Rogers XC 70 2000

een donorauto voor het beige leer  ;D

Reitse

Citaat van: onnaj op 31-07-2009 11:23:57
alleen nu nog leren hoe ik die link nu kleiner kan maken....lukt me nog steeds niet...grrr >:(
[url=link] klik hier[/url]