Aankoop 850 GLT 2.5 20V

Gestart door ferxsi, 30-03-2005 14:26:33

Vorige topic - Volgende topic

thuur

Thuurlijk! Als een blok op gas al 450dkm kan halen, moet op benzine zeer zeker meer mogelijk zijn. Gas heeft een hogere verbrandingstemperathuur wat o.a. leidt tot hogere slijtage. Zo zijn er een aantal plussen en minnen op te noemen, maar dit is (voor het vergelijk) de hoofdreden waarom je in je handjes mag knijpen als je Chrysler op gas de 2 ton haalt (minder marges in het blok).

Gr 8)

ferxsi

Morgen ga ik kijken voor de volvol van 1950 euro met 230.000 km erop. Zodra ik geweest ben meld ik me ervaringen wel hierzo.
Ik laat hem wel keuren bij een ander bedrijf, kijken wat die ervan zeggen...
Wat kost een kleine en een grote beurt, zonder verdere reparaties??

mvg Fer

elianmars

Citaat van: ferxsi op 31-03-2005 09:39:26
Morgen ga ik kijken voor de volvol van 1950 euro met 230.000 km erop. Zodra ik geweest ben meld ik me ervaringen wel hierzo.
Ik laat hem wel keuren bij een ander bedrijf, kijken wat die ervan zeggen...
Wat kost een kleine en een grote beurt, zonder verdere reparaties??

mvg Fer

Ligt er aan waar je het laat doen.
Als je het bij een officiele dealer laat doen, ben je (veel) meer kwijt dan wanneer je het bij een universeel garagebedrijf laat doen.

LAFR

Ik had een grote beurt bij een erkende volvo dealer voor E475 als ik me niet vergis, dat was incl, ditributieriem. Dus valt wel mee toch?

ferxsi

Dit valt idd wel mee ja. Nu heb ik nog een vraag... Is het mogelijk om de achterlichten te vervangen van een model ;92 voor het model van bv. 1996?? En welke uiterlijke veranderingen zijn tussen deze 2 modellen nog meer??

mvg Fer

Boeijke

Er zijn er binnen de club en het forum verschillende die het oude model hebben aangepast tot het nieuwe model. Die van mij is ook helemaal omgezet naar het nieuwe model. Inclusief een T-5R interieur en bumpers. Kijk hier maar eens.
http://www.volvo850forum.com/index.php?board=36;action=display;threadid=5897

En dit is ook gewoon een GLT van 92. Het meeste spul past gewoon. Er is ook genoeg op dit forum te vinden daarover.

Willem

Kwistmaster

Hee jongens,

Ik ben nieuw hier en voel me meteen helemaal thuis. Eindelijk mensen met verstand van auto's.

Ik heb  een benzine-auto. De turbo is ooit geimporteerd uit Engeland bij Tom Walkinshaw vandaan. De auto is altijd van een vriend geweest: een rasechte Volvo fantaat die bij Volvo werkte, dus echt perfect onderhouden. Ik heb hem toen van ze overgenomen toen hij het nieuwe type S70 kocht.

Foto's kun je bekijken op onze space: http://spaces.msn.com/members/kwistmaster.

Greetzz,
Kwistmaster

--edit--
posting aangepast, advertenties op volvomarktplaats of volvo-forum.nl
--edit--

Lothian

lijkt marktplaats wel  ???

Kwistmaster

Lothian,

Als ik hier iets wil verkopen had ik wel een prijs genoemd. Jammer zo een reaktie.

Greetzz,
Kwistmaster

Kwistmaster

Hi Guys,

Ik heb mijn foto's verwijderd, maar merk dat ik toch regelmatig aanloop krijg. Vandaar dat ik even meld dat de foto's eraf zijn.  8)

Greetzz,
Kwistmaster

Kwistmaster

Ik heb ze er toch maar weer opgezet!

http://spaces.msn.com/members/kwistmaster

Greetzz,
Kwistmaster