Afscheid Marcel Plagge zaterdag 1 september 2018

Gestart door Spin!, 28-08-2018 22:57:53

Vorige topic - Volgende topic

Walter

Zo, dan zal je hartslag vergelijkbaar geweest zijn met de snelheid. Maar goed ook, anders had je maandag niet aan de slag gekund

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

elianmars

Citaat van: Walter op 01-09-2018 21:16:07
Zo, dan zal je hartslag vergelijkbaar geweest zijn met de snelheid. Maar goed ook, anders had je maandag niet aan de slag gekund

Dan had ik op de fiets gemoeten ;D

Toch maar wat rustiger gaan rijden. Zo'n mazzel krijg ik geen tweede keer.... :eusa_shifty:

Ben

Mooi afscheid van een mooi mens.
Volle bak met minstens 50 staanplaatsen binnen en buiten de aula
Compliment voor Rutger.

Hiker

Citaat van: elianmars op 01-09-2018 20:53:05
Op de terugweg beetje boel mazzel gehad.....

Iets met 110 km te hard en een motoragent die een goede bui had  :eusa_shifty:

Ze doen vaak hoge boetes voor veul minder snelle overtredingen  :o

Maar wel mooi dat hij het met een waarschuwing liet voor wat het was... 8) .   ;D
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

elianmars

Citaat van: Hiker op 02-09-2018 11:30:02

Iets met 110 km te hard en een motoragent die een goede bui had  :eusa_shifty:

Ze doen vaak hoge boetes voor veul minder snelle overtredingen  :o

Maar wel mooi dat hij het met een waarschuwing liet voor wat het was... 8) .   ;D

Mja.... ik had natuurlijk nooit zo snel moeten rijden. Maar dat is achteraf...
Ik rijd wel af en toe te snel, maar zó erg heb ik in Nederland niet eerder gedaan.

Ik denk dat Marcel me van bovenaf heeft gered. Kán niet anders....

glenfiddich1983

Iets met 110 km te hard en een motoragent die een goede bui had  :eusa_shifty:

Een goede bui... of geen rechtsgeldige meting?

Hoe dan ook goed mee weggekomen.
Hoofdauto: Volvo V70 2.4D (2010, Diesel, 207.000 km)
2e auto: Volvo 940 Turbo (1991, Benzine, 300.000 km)

FGG

Het was een weekend van wisselende stemmingen. Vrijdagavond een prachtige bruiloft van de buren gehad en dan zaterdag Marcel, Kim en Bart de laatste eer toe doen komen. Om vervolgens thuis meteen over te schakelen naar de feeststemming voor de verjaardagen van 2 van onze kinderen. Een emotionele rollercoaster noemen ze dat geloof ik. :-\

Ik ben blij dat we zaterdag geweest zijn om afscheid van Marcel te nemen. Wat een prachtige stoet en wat een prachtige dienst. Onmogelijk om het droog te houden! :'(

@Rutger: Top op de manier waarop je het verhaal hebt kunnen doen, ik had het niet gekund. :eusa_clap:

@Marcel: we zullen je missen... :eusa_shifty:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Walter

Citaat van: FGG op 03-09-2018 07:38:40
Ik ben blij dat we zaterdag geweest zijn om afscheid van Marcel te nemen. Wat een prachtige stoet en wat een prachtige dienst. Onmogelijk om het droog te houden! :'(

Volledig eens, ben blij dat ik gegaan ben. Bart nog kort even gesproken vlak voor ik weg ging, de komst van zo velen heeft echt steun gegeven.

Citaat van: elianmars op 02-09-2018 18:12:42
Ik denk dat Marcel me van bovenaf heeft gered. Kán niet anders....

net als dat het alarm van Marcel's V70 af ging ten zijn kameraad zei niets met Volvo te hebben...

Facta non verba
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.

RRRRR_Ramon

Mooie dienst en een waardig afscheid van een mooie man.

Zo gaaf dat Bart zelf zijn vader heeft gereden in de V90 en dat Kim zo kon praten over haar vader. Ik zou dat niet kunnen, zou geen woord kunnen uitbrengen, heel knap.

Tijdens de eerste meters van de stoet vanaf het uitvaartcentrum had ik het ff moeilijk hoor, gelukkig gingen we niet hard want ik zag weinig door de tranen in mijn ogen...  :'(

Dat het alarm afging was niet helemaal toevallig Walter, Sjaak, de man van Kim, had de AB in zijn hand en liet het alarm (find my car) afgaan. Tijdens de dienst liet hij ook meermalen de verlichting branden van de V70. Was trouwens een mooi plaatje zo op de achtergrond.

Maar godsamme wat gaan we die man missen...  :-\
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Hiker

"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Redolpho

Citaat van: RRRRR_Ramon op 03-09-2018 22:05:00

Zo gaaf dat Bart zelf zijn vader heeft gereden in de V90 en dat Kim zo kon praten over haar vader. Ik zou dat niet kunnen, zou geen woord kunnen uitbrengen, heel knap.

Tijdens de eerste meters van de stoet vanaf het uitvaartcentrum had ik het ff moeilijk hoor, gelukkig gingen we niet hard want ik zag weinig door de tranen in mijn ogen...  :'(

Dat het alarm afging was niet helemaal toevallig Walter, Sjaak, de man van Kim, had de AB in zijn hand en liet het alarm (find my car) afgaan. Tijdens de dienst liet hij ook meermalen de verlichting branden van de V70. Was trouwens een mooi plaatje zo op de achtergrond.

Mogen dan ook de mensen die gevraagd werden om een donatie te doen hier even ge- eerd worden? Menigeen kende de beste man geeneens.

)()()sT

Als donateur hoef ik niet geëerd te worden; dat was een vrijwillige keuze. Het gaat in deze om de persoon in kwestie en zijn nabestaanden, niet om ons  :eusa_eh:

Walter

Dat weet ik ook wel Ramon, maar laat ons nou ff in die waan hahahaha In de stoet werd het allemaal wel ineens heel echt, alsof het toen pas landde...

Redolpho, daar is toch al meermalen een woord van dank over geuit?

Facta non verba

elianmars

Citaat van: Redolpho op 04-09-2018 00:05:32
Citaat van: RRRRR_Ramon op 03-09-2018 22:05:00

Mogen dan ook de mensen die gevraagd werden om een donatie te doen hier even ge- eerd worden? Menigeen kende de beste man geeneens.

Citaat van: )()()sT op 04-09-2018 04:48:02
Als donateur hoef ik niet geëerd te worden; dat was een vrijwillige keuze. Het gaat in deze om de persoon in kwestie en zijn nabestaanden, niet om ons  :eusa_eh:

Geëerd is misschien niet het juiste woord, maar ik vind het toch mooi dat zelfs mensen die Marcel niet kenden, hebben gedoneerd.
Voor ons was het vanzelfsprekend, voor anderen niet.

De familie heeft tijdens de uitvaart wel degelijk een woord van dank uitgesproken, trouwens.

Redolpho