Weer op zoek naar een 850

Gestart door MØRK, 30-07-2018 23:24:59

Vorige topic - Volgende topic

MØRK

Hoi allemaal,

Na een uitstap gedaan te hebben naar een 240 (die ik overigens nog steeds heb, geschorst i.v.m. roest) en een 740 (vorige week verkocht), ben ik weer op zoek naar een 850 estate.

Een tijdje geleden heb ik al iets meer dan een jaar 850 gereden, maar wilde toen graag 240 rijden. Heb toen een redelijk nette gevonden (oldtimer op LPG, was toen nog aantrekkelijk) en heb daar een jaartje of 4 in rondgereden, helaas is hij tussen twee APK's dusdanig hard gaan roesten dat het afkeur werd, toen heb ik een 740 aangeschaft. Ook erg veel plezier mee gehad, maar had wat ongemakken, zoals niet werkende km-teller en benzinemeter (lastig met tanken :P), begon wat onregelmatig te lopen en nog wat dingetjes. Inmiddels maak ik wat meer km's en ben ik vader geworden en wil ik wat meer comfort, vandaar de 740 verkocht en nu op zoek naar een 850  :)

Wat ik zoek:
Een nette 850 Estate, 20V, benzine of G3 waar ik sowieso een paar jaar mee vooruit kan, dus het liefst met verse APK en een distributieriem die nog even mee kan. Budget ca. €3000,-