Minimeeting bij Enkhuizen (NH) 24 juli

Gestart door The Saint, 08-06-2005 22:45:08

Vorige topic - Volgende topic

Patrick850

Lijkt me erg leuk, maar ik kan op het moment niet definitief 'ja' zeggen.
Ik laat het nog wel even weten.

Reitse

Citaat van: Patrick850 op 27-06-2005 23:08:46
Lijkt me erg leuk, maar ik kan op het moment niet definitief 'ja' zeggen.
Ik laat het nog wel even weten.
Same here... Karten blijf ik overigens bij aan de kant staan, heb het 1 keer gedaan, best geinig maar werd van de baan gehaald omdat de remschijf(ven) nogal heet werden. Die kleine krengen hebben zo weinig beenruimte dat ik het rempedaal niet los kon laten (knieën klem onder het stuurtje)...

MarcoV

Even agenda checken, laat het op tijd weten!

MarcoV

Reitse

Ff agenda gecheckt, ga ervan uit dat het wel kan :)

Ingrid

Hee Saint, hoe laat wil je eigenlijk beginnen? Op de website van DMC (of zo iets was het toch)kon ik ook niet zo gauw een starttijd ontdekken.
En dan bij mooi weer op een terras in Enkhuizen eindigen...
Volvo is a girls best friend...

basphil

Wij komen  ook even kijken met een 850 glt  en een 460  1.7 i turbo ( het kleine broertje van )
Tot dan( hoe laat ongeveer)

Chris S.D.

Hallo Saint,

Leuk programma in elkaar gezet, je kan ook op mijn komst rekenen die dag.

Tot de 24e juli ! 8) :)

Yackall

Citaat van: The Saint op 27-06-2005 22:16:27
Citaat van: Yackall op 27-06-2005 22:08:17
Tsja, dat klinkt wel errug leuk....maaruh, ik moet die dag werken. Ik kan misschien wel iets regelen, maar dan weet ik het pas vrij laat. Heb je een uiterste datum dat je het wilt weten?

Als het definitief doorgaat, en dat is bij minimaal 5 a 7 auto's, dan kun je wat mij betreft op het laatste moment nog aansluiten hoor!

Het zou dus wel mooi zijn als er 5 tot 7 definitieve aanmeldingen komen, dan kunnen we details bespreken met DMC (van de Deloreans). (2 auto's hebben we al zeker, want de organisatie is Rbij  ;D)

Laat het dus ff weten mensen!

Ave, The Saint.

Will do...a.s.a.p.  

animalT5R

Citaat van: Ingrid op 28-06-2005 12:09:01
En dan bij mooi weer op een terras in Enkhuizen eindigen...

waarom krijg ik ineens last van een dejsavoe ???
volgens mij was er toen nog iemand anders bij..... ;) :D
zullen we nog iets van hem misschien horen ook,nu we terras in enkhuizen hebben genoemd?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Boeijke

Kijk net ook eens even in mijn agenda en zowaar. Er staat nog niks!!!! Dus grote kans dat ik er ook bij ga zijn. Aparte auto's kijken, karten en terrasje!! Klinkt goed allemaal.

Erik_M.

Schrijf mij er ook maar bij op de lijst !, agenda was leeg die dag.

(Het terras spreekt me trouwens ook wel aan  ;) )

gRoet
eRik

Boeijke

@Boba: Dat meot toch kunnen dat er ergens in de richting naar het noorden een mini-meeting(point) inzit.

Als The Saint nu nog even met tijden komt ;)

Willem

The Saint

Citaat van: Boeijke op 30-06-2005 01:07:42
@Boba: Dat meot toch kunnen dat er ergens in de richting naar het noorden een mini-meeting(point) inzit.

Als The Saint nu nog even met tijden komt ;)

Willem

Ja jongens dat komt R aan hoor! Ben dat nog ff aan het afstemmen met Animal en Ed (van DMC).

Jullie zien het zsm op dit forum verschijnen.
No shirt no shoes, no pinball

The Saint

Lieve mensen, na topoverleg met Animal en Ed (van DMC-service) hebben we het volgende programma opgesteld voor zondag 24 juli 2005:

10.45u- Aankomst bij DMC-Service, Industrieweg 46B, 1613 KV Grootebroek.
11.00u- Introductie in de wereld van Delorean door Ed. Uitgebreid de tijd om de Deloreans maar ook elkaars auto's te bekijken. Ed zal bovendien enkele Delorean rijders uitnodigen voor deze dag!
12.30u- Eten en drinken bij de 50 meter verderop gelegen kartbaan.
13.30u- Karten voor de liefhebbers, ouwehoeren of stijldansen  ;) voor de anderen.
Door DMC-Service wordt nog een leuk prijsje voor de snelste kartcoureur uitgereikt!
15.00u- In colonne via een mooie route naar Enkhuizen.
15.30u- Aankomst op het terras in Enkhuizen en verblijf aldaar net zolang als je zin hebt.

Het enige vaste tijdstip van het programma is de aankomst. Probeer om 11.00u aanwezig te zijn. De rest is maar een indicatie en hier zal uiteraard flexibel mee worden omgegaan.

Niets moet en alles mag, dus laat je niet weerhouden als je een deel van het programma niet ziet zitten!

Kijk om in de stemming te komen alvast es op de site van DMC-Service: www.dmc-service.nl

Oh ja, neem nog een paar eurootjes extra mee, dan zullen we zorgen dat Ed nog wat lekkers krijgt voor zijn aandeel in de dag. (Exacte bijdrage hangt natuurlijk af van het aantal deelnemers, maar zal niet uit de hand lopen  ;))
No shirt no shoes, no pinball

Ingrid

Hahaha, ik zie dat het terras ook fans onder de organisatie heeft, mooi  ;D

Programma ziet er goed uit jongens!
Volvo is a girls best friend...