Minimeeting bij Enkhuizen (NH) 24 juli

Gestart door The Saint, 08-06-2005 22:45:08

Vorige topic - Volgende topic

basphil

Helaas; als rechtgeaarde formule 1 liefhebbers kunnen wij niet komen....(vanwege de double Dutch).  Als Doornbos niet had getekend waren we er zeker bij! Met welgemeend excuus, want de opzet van deze meeting is top. (hield ik maar van een andere sport... :-\)

mehn

Helaas. ik kom toch niet... :-[

Ik had me er echt op verheugd eens een echte Delorean te zien, maar ik red het niet  :(

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

HeinT5R

Wordt er vanaf Alkmaar in colonne gereden? zo ja waar en hoe laat.

animalT5R

jammer mehn,volgende keer beter.
hein zie PB en tot morgen.
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Ingrid

Citaat van: mehn op 23-07-2005 21:10:35
Ik had me er echt op verheugd eens een echte Delorean te zien, maar ik red het niet  :(

Een meeting zonder Mehn is als een taart zonder slagroom...
Volvo is a girls best friend...

mehn

Citaat van: Ingrid op 23-07-2005 22:23:57
Citaat van: mehn op 23-07-2005 21:10:35
Een meeting zonder Mehn is als een taart zonder slagroom...

:-[

Sorry Ingrid  :-*

XC60 D4 AWD:

Reitse

Citaat van: daytonawim op 23-07-2005 15:47:46
Ik dacht dat dit een mini meeting zou worden, maar in middels met een maximale bezetting. :-)

Mischien is het leuk op vanaf de Mac Donalds bij Hoorn ( langs de A7) met z'n allen in een keer naar
enkhuizen te rijden :-), is een leuke slang auto's :-)

Is prima, hoe laat?

daytonawim

Tussen 11.15 en 11.30 uur  het is circa 30 minuten rijden :-) vanaf de mac naar Enkhuizen !

The Saint

Nu even geen regen en vogelpoep op mijn auto aub  ;) ...

Tot morgen en goeie reis R naar toe allemaal!
No shirt no shoes, no pinball

mehn

Veel plezier allemaal morgen.
Maak vooral veel foto's van die Delorean(s), want van de 850 heb ik er inmiddels genoeg gezien...

Geintje  ;)

XC60 D4 AWD:

Zippo

Kan ook helaas niet mee jongens!
Volgende keer beter.

Zippo

The Saint

Staat je goed Boba, zo'n Delorean!

Iedereen bedankt voor de gezelligheid en tot ziens Rgens in het land.

Sorry dat het eten bij de kartbaan pas laat kon. Ik had het met Ed goed afgesproken maar blijkbaar is ergens iets misgegaan in de communicatie (kringetje maken, boodschappie doorvertellen, ruis, weet je wel..).

Ed, (ik weet dat je meeleest!) HARTSTIKKE BEDANKT voor je tijd en gastvrijheid. Heel apart wat jij met de Deloreans doet, dus errug leuk om es te zien.

Best of show (IMHO en vwb Volvo): HeinT5R en Raymann. Auto's zien R schitterend uit jongens.

The Saint, die tot slot de weergoden nog wil bedanken voor hun medewerking (al zal niet iedereen het droog hebben gehouden tot huis).
No shirt no shoes, no pinball

reneetje

Toch apart die Delorean, had het ook eigenlijk best eens willen zien.
Maarre, was de rest zijn fototoestel vergeten of krijgen we nog wat meer reportage's te zien ;D
Met een kleine 20 auto's (las ik net ff terug ;)) , zijn er vast toch wel wat meer foto's gemaakt?

Rene ;D

daytonawim

Was zeker de moeite waard, super gezellig  :-) en goed geregeld :-)

Bedankt !!!

Reitse

Was heel erg gezellig! Duurde inderdaad ff voordat het eten bij het kartcentrum klaar was maar goed dat maakt niet uit. Nazit in de Enkhuizer haven was ook weer bijzonder gezellig :)
Terugweg was zeker niet droog, nog geen kilometer op N301 of het werd nat... Supertiming heet dat toch? ;)