Immobilizer eruit halen?

Gestart door ArjanG, 10-06-2005 09:27:22

Vorige topic - Volgende topic

ArjanG

Is het te doen om de immobilizer eruit halen/uit te schakelen?
Ik heb het idee dat mijn 850 nou niet een echt aantrekkelijke auto is om te stelen, of voor een joyride te gebruiken (dat doe ik zelf al  ;D).

thuur

Ja is heel gemakkelijk zelfs. Wegens de door jouw genoemde redenen ga ik het niet posten hier ;D

Zie PB.

Gr 8)

ArjanG

Estate 2.3 Turbo

Ik maak hem toch weer open dit topic......
Wordt gek van die van mij.
Regelmatig wil ie niet starten door dat onding....
Als ik hem na een startpoging weer even met rust laat doet ie het meestal weer.
Het rode ledje blijft ook vaak branden nadat het contact aan is.
Volgens de gebruiksaanwijzing duidt dit op een storing en wordt ik verwezen naar de dealer.
Maar ik heb hem er liever uit!
En Mehn was zo vriendelijk ook bij mij via een PB de truuk uit te leggen helaas werkte dat niet bij mij.
Iemand wel gelukt?
Heb ook al eens geinformeerd bij mijn garage maar die schatten de klus toch gauw op 2 uur werk door het zoeken..

Gunnar

Lijkt mij interessant om te weten of dat in de injectiecomputer zit of extern is bij een volvo.

www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381

wepster

is extern bij volvo die imobilizers zijn zeer makelijk te verweideren maar dan moet wel even je zekering kast omhoog en je steekt wat stekkers om en hij is al niet meer funktioneel

imobilizer is van vdo dus geen eigen produkt van volvo

greets wepster

Estate 2.3 Turbo

Citaat van: wepster op 05-01-2008 20:45:46
is extern bij volvo die imobilizers zijn zeer makelijk te verweideren maar dan moet wel even je zekering kast omhoog en je steekt wat stekkers om en hij is al niet meer funktioneel

Wat stekkers om steken?
Heb je iets meer details?

mehn

Ja vooral hier vertellen, verdwijnen nog niet genoeg 850's  :eusa_snooty:

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Estate 2.3 Turbo

Tamarzilla

Citaat van: Estate 2.3 Turbo op 05-01-2008 20:03:41
Het rode ledje blijft ook vaak branden nadat het contact aan is.
Volgens de gebruiksaanwijzing duidt dit op een storing en wordt ik verwezen naar de dealer.

Toch maar liever naar de echte dealer?

Deze zullen waarschijnlijk wel weten hoe het precies zit zonder daar uren voor te hoeven zoeken.

Groet,

Frank
T5, rica getuned

The_former_saint

Ik heb ook een 850 gekocht met het hierboven genoemde Duitse volvo immobilizer systeem.
Aangezien ik maar 1 stiftje heb, denk ik dat ik het systeem beter verwijder.
Ik heb alles los, ik weet alleen niet zeker hoe ik de 4 draadjes met elkaar moet verbinden...  :eusa_think:
Wie kan mij via pb helpen?