Ex forumlid Dirk overleden. Eerste pagina bevat nu belangrijke data.

Gestart door razorx, 11-12-2018 15:07:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

razorx

Als is Dirk niet meer actief op dit forum: Er zijn genoeg mensen hier die een band met hem hebben hier op dit forum.

Het slechte nieuws kan ik maar beter meteen intypen: Dirk is vandaag overleden aan een hartstilstand.
Het hoe en wat weet ik niet precies: Het is zojuist dat Ronnie me belde om dit vreselijke nieuws te vertellen.

Dag of nacht hij stond letterlijk altijd voor mij maar ook voor anderen klaar.

Meer krijg ik even niet getypt.
Hierbij wens ik Jeff, Ronny, Jessica en allen die hem lief hadden heel veel sterkte!

-edit 12-12-2018-
Gelegenheid tot afscheid en crematieplechtigheid toegevoegd.
Zojuist letterlijk overgetypt uit de brief die Ronny mij doorstuurde. Natuurlijk is dit alles ook uit naam van Jessica en Jeffrey en Karina en Frank, hun aller kinderen en Lummel:

Citeer
Zo plotseling zo onbegrijpelijk, zo machteloos.
Dirk Derks
7 september 1965 - 11 december 2018

"Het is goed zo"

U kunt persoonlijk afscheid nemen van Dirk op zondag 16 december van 14:30 tot 16:00 uur in het uitvaartcentrum van coöperatie DELA Staddijk 125 te Nijmegen.

De crematieplechtigheid wordt gehouden op maandag 17 december om 13:00 uur in de aula van crematorium Waalstede, Staddijk 130 te Nijmegen.

Dirk zou het mooi vinden als u in plaats van bloemstukken één onverpakte witte roos mee zou nemen naar het crematorium.

Na wat overleg met Ronny is er enthousiasme voor het volgende idee van Willem (Boeike):

Een erehaag bij de lange oprit naar het crematorium. Daar kunnen redelijk wat auto's  staan links en rechts van de inrit.

Sbv

Sterkte aan de nabestaanden

Boeijke

Het was me al bekend.
Groot verlies.
Ga je missen man.


Sterkte voor alle nabestaande

maruska

Fcuk.

Sterkte aan alle nabestaanden.
Een man met kennis is niet meer.

Rust zacht, rust. Je wordt gemist.
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

rappendaf

Sterkte aan de nabestaanden
850 2.3 t5 1993 133000KM ORIGINEEL
.  850 2.5 20v 1992 at 247000km
   C70 t5 23 T

KIM

Hoewel we niet goed uit elkaar zijn gegaan zie ik dit als een groot verlies voor zijn naasten.
Sterkte gewenst aan nabestaanden en eenieder die hem als vriend had.

mehn

Ai, dat is slecht nieuws  :-\

Sterker aan alle nabestaanden.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Snellebaksteen

Jee, dat is schrikken!
Al was ik het niet altijd eens met hem, hij was wel altijd eerlijk en recht door zee.
Veel sterkte aan alle nabestaanden en familie.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Ries van de Zilverschuit

Een bijzonder mens met een broze gezondheid. Als ik bij hem was, dacht ik in de koffie altijd wat olie te proeven.

Sterkte voor alle nabestaanden.
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue

Walter

gaat lekker dit jaar zo... Rust zacht Dirk, sterkte voor de nabestaanden. Arme Lummel, waar moet die nu heen?

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

mehn

Citaat van: Walter op 11-12-2018 15:22:55
Arme Lummel, waar moet die nu heen?

Volgens mij heb ik destijds in zijn blog gelezen dat hij dat goed geregeld had.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Spin!

#11
Kreeg vanmorgen al dit verschrikkelijke nieuws van Jos. Die kwam daar om Dirk te bedanken voor al zijn diensten de afgelopen jaren (emigratie). Had hem gebeld in de ochtend of het schikte. Dirk kennende stond de koffie al klaar en zei dat hij gewoon thuis was. Een uur later kwam hij bij Dirk en ipv een bak koffie treft hij daar een compleet circus aan, het was toen al te laat.

Hij schijnt gevonden te zijn door iemand van het forum. Een Belgische forummer die daar een stuk S80 uitlaat kwam ophalen. Weet niet wie dat was. Het zal je gebeuren. Voor die persoon ook in het bijzonder: erg heftig wat je aantrof en sterkte met deze situatie.

Dirk...je was een markant persoon. Ik ga je missen kerel...

Jeff, Ronny en Jess...sterkte komende tijd

www.vm-parts.nl

Jans Duiven

Ik wens de familie, vrienden en kennissen veel sterkte met het verlies.

Een uur terug belde Jessica mij met het droevige nieuws dat Dirk is overleden.
Dirk had blijkbaar in het testament laten opnemen dat na zijn overlijden de Duitse dog Lummel naar mij zou gaan.

Hans

razorx

Citaat van: Hans Duiven op 11-12-2018 15:31:41
Ik wens de familie, vrienden en kennissen veel sterkte met het verlies.

Een uur terug belde Jessica mij met het droevige nieuws dat Dirk is overleden.
Dirk had blijkbaar in het testament laten opnemen dat na zijn overlijden de Duitse dog Lummel naar mij zou gaan.

Hans
Beste Hans, ondanks het verdriet ben ik blij dit te horen!

cornelis-b

Jeff, Ronnie, Jessica, vrienden en bekende heel veel kracht om dit enorme verlies te verwerken.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien