Groupbuy AEM brandstofpomp Inschruiving sluit maandag 4 feb.

Gestart door Ozzzz, 23-01-2019 23:12:10

Vorige topic - Volgende topic

850 T5 Freak

Ziet er goed uit  :), iemand die in de buurt van Oosterhout Nb komt?  ::)
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Ozzzz

Citaat van: Piet op 05-02-2019 16:24:09
Dat stukje slang wil echter nog wel eens net tekort zijn

Zojuist even de pomp overgezet en het slangetje is meer dan lang genoeg, scheelt weer €0,80  ;D

850 T5 Freak

Idee: Ik woon in Rijen en werk in Oosterhout kunnen de pompof meerdere via postnl naar mij sturen misschien voor meer mensen die hier in de buurt wonen? dat ze bij mij opgehaalt kunnen worden en zo verzendkosten splitten ipv 2 uur naar Ozzzz rijden?

Update  ;D

Idee is goedgekeurd door Ozzzz dus als er meerdere interesse hebben, kan je deze ophalen in Oosterhout NB of Rijen NB.

1. 850 T5 Freak
2. 

spijky

Mijn zus woont in Tilburg, dus misschien is dat nog niet zo verkeerd. Kan ik een bezoekje combineren.
My Bricksquad:
V70R FWD 2.3 Aut.  Nautic Blue Pearl
850 2.3 T-5R AUT Cream Yellow
242 2.1DL AUT.'77 Mojava Beige

vasquez

Toevallig iemand die hem gaat ophalen en in de regio Utrecht of Amsterdam woont?!

:D

850 T5 Freak

Nog meer die hem in omgeving Rijen NB willen ophalen?

1. Ik  ;D
2. spijky
3.

daanium

Komt er ook nog een treintje richting Limburg :angel:
Zo niet; no problemo, ik zag Tilburg voorbij komen?
Daar kan ik ook effe naartoe rijden in de Coupe  8)
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]

jellejas

Ik heb inmiddels ook een AEM pomp in mijn wagen zitten. Mijn pomp is niet via de groupbuy gekocht maar misschien is dit handig om te weten voor iemand die hem nog moet inbouwen.

Blijkbaar heb ik ouder style pomp assembly met een veer in plaats van zo'n plastieken ding waar je ribbeltjes weg moet dremelen. De veer kan je met een beetje liefde gewoon om de AEM pomp krijgen. Al moet je daarvoor wel de verf beschadigen. Dan kan je de pomp in en de veer de houder draaien tot dat de pomp een klein beetje uit steekt van onder. Je zou de oude stekkertjes kunnen gebruiken maar ik vond dat niet bijzonder mooi dus heb de door AEM geleverde stekker vast gesoldeerd en gebruikt. Het bijgeleverde slangetjes is lang genoeg.

Ik heb helaas nauwelijks foto's gemaakt maar als je een zelfde style assembly hebt en je hebt vragen doe gerust een pb ofzo.
BRAAAAAAAP STUTUTU

Menno3274

Is er iemand die er nog 1 heeft liggen? Mijn brandstofpomp gaat het waarschijnlijk niet al te lang meer volhouden.

Of is er interesse in een nieuwe groupbuy eventueel?

Ik hoor het graag. :)

Menno3274

De 320l/h versie schijnt vervangen te zijn door de 340l/h versie.
Ik heb hem hier besteld (is volgens de AEM site een geautoriseerde dealer). Ik ben benieuwd. :)

Menno3274

Ozzzz

Heeft iemand nog zo'n pompje nodig?

Ik heb nog een nieuwe liggen.

Doe maar een pb.

V70R^2