Rode R meeting 2019

Gestart door KIM, 13-03-2019 15:40:49

Vorige topic - Volgende topic

t_w

Dat ziet er wel weer uit als een geslaagd evenement heren!
Zo'n verzameling blijft indruk maken!

Stefan

Een gezellige :eusa_dance: en geslaagde dag, leuk om "iedereen"weer eens te zien en kudo's voor de organisatie van dit (inmiddels) legendarisch evenement  :eusa_clap:
850R Estate MT LPi '97 Rood (609)

KIM

Citaat van: SB T-5R op 23-04-2019 21:52:39
Op deze pagina staat een link waar een .RAR bestand gedownload kan worden met al mijn foto's van afgelopen maandag.

De dropbox waar deze naar verwijst is niet vrij toegankelijk: Ik krijg een 403 error.

Rense850T5

Klopt idd krijg de zelfde melding, misschien staat hij op prive ipv openbaar :eusa_think:
Volvo 850 T-5 MT '93, XYZ 330 mm BBK, XYZ schroefset, BCM Cda carbon airbox, Ipd stab. kit, Tail 50mm bov, 3" dp met 100cell racecat, 3" NM parts custom catback, 18" pegasus 225/35ZR18, Shortshifter, ipd veerpootbrug + vpb achter, XC grill, gereviseerd en versterkt blok, CXRacing drijfstangen, toga HP kruk en drijfstanglagers,  turbonetics t03/04 50 trim turbo,79mm intercooler, 630cc injectoren, Walbro 255l/hr, magnecor bougie kabels, custom carterventilatie, apexi avc-r boost controller, zeitronics wideband + egt sensor, Schutten tuning ECU!

Peultje

Hier geen RAR problemen. Mooie foto's van een bijzonder geslaagd evenement!
Rode V70 R AWD 1999 B5234T8

SB T-5R

Citaat van: KIM op 24-04-2019 06:59:38
De dropbox waar deze naar verwijst is niet vrij toegankelijk: Ik krijg een 403 error.

Hmm hij deed het hier wel. Ik ga er meteen naar kijken.

SB T-5R

Doet ie het nu wel?

elianmars

V70geRwin

Toen jullie wegreden stopte er nog een wielrenner die ook een rode R heeft gehad, hij had nog spijt van de verkoop en ging gelijk zijn zoon bellen. Hij kon alleen niet direct op het kenteken komen en moest toen weer trappen om aan te sluiten bij de groep.

arjen850

Om toch even de knuppel in het hoenderhok te gooien, er waren tijdens de rit 5 Rren voorzien van een donker interieur, en 6 met een licht interieur. Zonder nou meteen zere schenen te creëeren,  dit zegt wel iets over de toekomst en exclusiviteit van het lichte interieur.

;D pomppiedompom ;D

Peultje

Heb tot nu toe weinig aan de discussie bijgedragen maar uit de cijfers valt af te leiden dat zwarte interieurs steeds exclusiever worden.
Rode V70 R AWD 1999 B5234T8

Marc O.

Citaat van: arjen850 op 24-04-2019 23:13:28
Om toch even de knuppel in het hoenderhok te gooien, er waren tijdens de rit 5 Rren voorzien van een donker interieur, en 6 met een licht interieur. Zonder nou meteen zere schenen te creëeren,  dit zegt wel iets over de toekomst en exclusiviteit van het lichte interieur.

;D pomppiedompom ;D

Licht interieur is dus wat gewoontjes? 😜
...The Nile isn't just a river in Africa...

V70geRwin

Citaat van: Peultje op 25-04-2019 10:05:53
Heb tot nu toe weinig aan de discussie bijgedragen maar uit de cijfers valt af te leiden dat zwarte interieurs steeds exclusiever worden.

Opnieuw laten taxeren zeg ik  :o

arjen850

Citaat van: Peultje op 25-04-2019 10:05:53

Kan, waarschijnlijker is dat ze niet bewaard blijven, mensen rijden hem af, en hoop weg ermee, niets om te bewaren. Het exclusievere lichte interieur komt nu langzaam uit de bewaar stallingen😂

ron paul

ok tijd voor een pot loog...