Heb ik weer..... Voetafdruk op motorkap....

Gestart door M_Bruinsma, 02-06-2009 15:01:02

Vorige topic - Volgende topic

M_Bruinsma

Beste medeforummers,

Afgelopen zondagavond kom ik thuis na een lange en lekkere dag hangen met vrienden, zie ik in een flits dat mn motorkap er ineens NIET meer mooi bijstaat.............

K**** dus wat blijkt na inspectie: er staat er een afdruk van een Nike air max op.
Zoals verwacht natuurlijk geen briefje onder de ruitenwisser...

Nieuwegein op zijn best dus afgelopen weekend!

Balen dus.

Vandaag maar een beetje rondgebeld om een en ander te vergelijken, keuze uit herstellen of nieuwe (gebruikte) motorkap. Het valt nog niet mee om een motorkap in 426 zilver te vinden, en ik hoor later wat het kost om uit te deuken.

Mocht iemand nog een motorkap hebben (never know) dan heb ik wellicht interesse.

K zal as week een paar fototje's plaatjes van mn arme roffel.

)()()sT

Daf46

Citaat van: M_Bruinsma op 02-06-2009 15:01:02
er staat er een afdruk van een Nike air max op.
Ik zie zo een briefje reeds voor me:
"Geachte,
Ik was zeer gehaast en ik had uw auto niet zien staan daardoor ben ik er gewoon overheen gelopen. Hierbij zie ik dat ik enige schade aan uw motorkap heb veroorzaakt. Uiteraard wil ik die vergoeden.

Ik kan me contacteren op 06...

Nogmaal mijn excuses,
S. Lungel
"

;)

Maar serieus, blijft natuurlijk erg en hopelijk vind je snel een betaalbare kap.

Kali-Integrali

Wat een K zooi zeg! Weet iemand toch weer het mooie weekend te verpesten.

Tja, sommige van die air max dragers zou je wat aan willen doen.. Geen respect meer voor andermans spullen tegenwoordeig..

Draag ook geregeld mijn air Maxies, maar it wasn't me!

Succes met het herstel.!

Hoorde iemand trouwens een keer iets zeggen over een waarborgfonds. Als meerdere mensen konden verklaren dat je auto er vlak voor die tijd nog goed uit zag, kon er iets vergoed worden vanuit dat fonds.. Weet echter niet van de hoed en de rand...

Gr-Martijn

Rogers XC 70 2000

waarborgfonds geldt volgens mij enkel bij schade toegebracht door voertuigen en je moet dacht ik getuigen hebben voor bevestiging van de schadetoedracht.
Niet evident dus.

Maar wat een ontzettende kötstreek zeg!

DinanT

Dit zijn echt weer van die dingen .....  >:( bah! Tsja; bier, zon en k*tvolk warschijnlijk....

Citaat van: Kali-Integrali op 02-06-2009 15:30:03Hoorde iemand trouwens een keer iets zeggen over een waarborgfonds. Als meerdere mensen konden verklaren dat je auto er vlak voor die tijd nog goed uit zag, kon er iets vergoed worden vanuit dat fonds.. Weet echter niet van de hoed en de rand...
Waarborgfonds...
Ik rol hierin  

Laserblue

Goh wat een lol weer  :eusa_doh:

Citaat van: DinanT op 02-06-2009 15:36:02
Dit zijn echt weer van die dingen .....  >:( bah! Tsja; bier, zon en k*tvolk warschijnlijk....

Citaat van: Kali-Integrali op 02-06-2009 15:30:03Hoorde iemand trouwens een keer iets zeggen over een waarborgfonds. Als meerdere mensen konden verklaren dat je auto er vlak voor die tijd nog goed uit zag, kon er iets vergoed worden vanuit dat fonds.. Weet echter niet van de hoed en de rand...
Waarborgfonds...

waarborgfonds is niet van toepassing  ;)
dat geldt alleen bij schade aangebracht door motorvoertuigen
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Teddy81

Waarborgfonds is idd niet van toepassing. Ik heb ook zelf moeten lappen toen ze op het dak van mijn auto hebben staan dansen.
Ik weet hoe je je voelt... Succes met de afwikkeling. :-\

M_Bruinsma

Hallo,

Allereerst bedankt voor de reacties tot nu toe!

Citaat van: Daf46 op 02-06-2009 15:16:26
Citaat van: M_Bruinsma op 02-06-2009 15:01:02
er staat er een afdruk van een Nike air max op.
Ik zie zo een briefje reeds voor me:
"Geachte,
Ik was zeer gehaast en ik had uw auto niet zien staan daardoor ben ik er gewoon overheen gelopen. Hierbij zie ik dat ik enige schade aan uw motorkap heb veroorzaakt. Uiteraard wil ik die vergoeden.

Ik kan me contacteren op 06...

Nogmaal mijn excuses,
S. Lungel
"

Heb ik in ieder geval nog een beetje gelachen vandaag  ;D!! Errug leuk gevonden!

Het waarborgfonds kan inderdaad niet betekenen, zij vergoeden geen vandalisme schade, dus helaas kan ik daar niets mee. Ik zit wel in de all-risk maar gezien de verwachte kosten (gebruikte kap) +/- 150/200€ ga ik de boel zelf maar betalen.  :eusa_wall:  :eusa_wall:

Wel heb ik zojuist een professioneel cameraobservatiesysyteem <----- pfffffffffff ook dat nog eens) besteld zodat ik de volgende keer rustig kan gaan kijken wie er zoveel haast heeft gehad. Wellicht dat ik deze persoon nog eens '"over het hoofd" zie wanneer ik in de LT van de zaak rijdt ; )  ::)

as weekend dus cameratjes ophangen. Belachelijk maar kennelijk nodig aangezien er zon 3 maanden terug een spiegel van mn klassieker "ineens" kapot op de grond lag & in de afgelopen maanden er (navraag bij de buren leert dat ik niet de enige ben) al zo'n 3-4 autos "stapschade" lees ik ben dronken en dom opgelopen hebben.

Zie het van de positieve kant, kan ik voortaan altijd & overal naar mn mooie roffel kijken!! : )

Nogmaals thanks!

FelixB

Ik zou eens een bozig verhaal naar Nike sturen met de vraag/opmerking dat wellicht een Nike-drager het voorbeeld van de reclame heeft nagedaan.

Maar zwaar $%^#$%# blijft het !
855R & C70 T5 cabrio automaat

Kali-Integrali

Tja, jammer van het waarborgfonds. Mij nu duidelijk dat dat niets in in dit geval ;)
Blijft kl***, ik heb ook telkens van die nare krassen en deukies, spiegels kapot en zo nu en dan een inbraak... Dood en doodmoe wordt je ervan.

Hopelijk bied die beveiligingscamera uitkomst, is de volgende keer (hoe rot het ook is) in ieder geval de laatste keer.

Maar om je een beetje op te vrolijken:
Onderstaande brief is wel degelijk iets voor het waarborgfonds  :eusa_wall:

Succes met het herstel, groeten Martijn

Freakybaby

Sterkte met het herstel... Blijft een van de vervelendste dingen het botweg vernielen van je auto :(
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn