injector???????!!!!?????

Gestart door v8blocky, 17-07-2005 13:37:17

Vorige topic - Volgende topic

v8blocky

Hallo,
Heb ik nog een vraagje,wie heeft er ervaring met reparaties door estate services uit Opdam??????.Ik heb al mijn nieuwe onderdelen bij hem vandaan en ben er wel te spreken over hoe dat ging,maar voor derest ken ik hem niet.
Ik hoor het graag.
het is zwart,beige leder,glimt als de hell en loopt weer net niet goed.MIJN VOLVO 850!!!!!

christ

estate service Obdam.... puike gasten! Helpen mij ook prima en lopen je niet te neppen

v8blocky

Nou ,ik ben eruit hoor.Gisterochtend om 10 uur begonnen met sleutelen,had inmiddels ontdekt dat m'n inlaatpakking op de 5e cil.stuk was,gisteravond 23 uur
was ie eindelijk weer in elkaar en draait weer als een hele echte 5 cilinder.
Diverse vacuumslangen waren verstopt,carterventilatie,waar je anders nooit bij komt,was ook helemaal dicht gekoekt,de luchtregelklep was ook nog nooit schoongemaakt denk ik ( gewoon roetzwart ).Nieuwe slangen erop gemaakt,de rest allemachtig goed schoon gemaakt,nieuwe pakking erop gezet en hij loopt echt weer perfect.Oh ja,sommige onder ons hadden het wel eens over het boutje links onder de inlaatspruitstuk,dat dat moeilijk bereikbaar was,nou ik weet nou waar ze het over hebben,wat een drama >:(
Dat de volvo mag weer blijven ;D ;D ;D ;D
het is zwart,beige leder,glimt als de hell en loopt weer net niet goed.MIJN VOLVO 850!!!!!

arjanV70

Hallo,

Ik heb bij mijn '98 V70 ook het probleem dat hij op 4 poten loopt. cylinder 2 doet niet mee. Als ik de stekker van injector 1 op op injector 2 zet doet deze wel weer mee. Ik heb de bedrading gevolgd en kom dan uit bij vermovens trasistoren.  
Wat me opvalt is dat de bedrading erg slordig is gemonteerd ik vermoed dat hier het probleem zit. of anders een van de vermogens transistoren er uit ligt.

kan iemand mij vertellen hoe dit is vast te stellen.

Gr arjanV&)