Vervelende automaat ervaringen gevraagd

Gestart door 850aut, 27-01-2003 19:34:45

Vorige topic - Volgende topic

PJ-T5R

Citeerjaaaaaaa
je hebt het zitten

zo is het bij mij ook begonnen!

mij heeft dat €500 gekost.(onderdeel=€125 werkuren=de rest)
en de auto heeft een nachtje doorgebracht bij de dealer.

sorry dat ik jou het slechte nieuws zo rechtuit moet melden.

Raf
Ik heb hem ook laten vervangen omdat de achterlichten het niet deden. Gelukkig was ik maar de helft kwijt bij de dealer. Dus Raf, ik zou nog eens met jouw garage gaan praten :D, je hebt veel te veel betaald.

PJ

Raf

CiteerIk heb hem ook laten vervangen omdat de achterlichten het niet deden. Gelukkig was ik maar de helft kwijt bij de dealer. Dus Raf, ik zou nog eens met jouw garage gaan praten :D, je hebt veel te veel betaald.

PJ

denk je dat ze de helft gaan terugbetalen? ;D ;D

Raf
De gustibus non disputandum est!

konniekip

Citaat van: Raf op 02-02-2003 21:25:12
Citeer
Overigens moet er een foutcode uitrollen bij je diagnose stekker ( ik meende 3-1-3 )

vergeet het maar! in mijn geval was er niks aanduiding.
bij de dealer gingen ze ook eens groot doen: "we zullen eens snel zien wat eraan schilt". hebben ze daar gesukkeld!
het kan natuurlijk dat er bij jouw wel een uitlezing komt maar bij mij zijn ze daar een half uur mee bezig geweest en dat heeft me nog wat pleuro's aan werkuren gekost.
ik hoop dat het bij jouw wat simpeler gaat!

Fokke, bij mij kwam er geen noodprogramma aan te pas. en ook geen pijltje op het dashboard.

Raf
Zeg Raf, als die storing zich nog eens voordoet, rij je maar mooi ff naar Amstelveen. In 3 uurtjes en een bakkie koffie hebben we jou voor 125 euro een nieuwe PNP-switch bezorgd. Mag je die 375 euro in de open haard gooien.

KIM

Ik heb m zelf besteld voor ik meen 70 euroos en zelf gemonteerd.
Al bij de aanschaf werkten de achteruitrijlichten niet en later kwamen de startproblemen in warme toestand. Het moment dat de hoogste versnelling niet meer werd ingeschakeld was voor mij het moment om de schakelaar te vervangen. Als ik had geweten dat de prijs zo laag zou zijn had ik het allang eerder gedaan.