Hallo luitjes I'am New

Gestart door django, 20-06-2005 21:25:44

Vorige topic - Volgende topic

django

Hallo luitjes ik ben nieuw hier op de site ik rij een gr Volvo850 GLT uit '93 dit is mijn eerste Volvo en bevalt mij uitermate goed. ik kijk heel vaak op deze site als ik wat moet weten mijn kamaraad rijd sind kort een 850 Estate uit 94 en wij doen altijd alles zelf aan de auto hij is ook automonteur geweest ik ben vandaag pas lid geworden van deze site en ben meteen goed geholpen mijn lamda sonde lampje was aan en met behulp van deze site is ie weer uit zo als het hoort.

groetjes Jerry
Drive Fast Life is Short

Jash

Welkom ! :)

en heel veel veilige km's toegewenst....

foto ??

toycar

8)
Welkom Jerry. Laat je die auto die jou uitermate goed bevalt ook aan ons zien?

elianmars

Welkom hier, Jerry!

Vergeet niet af en toe wat punten en komma's te gebruiken in je posts  ;)

Peertje

welkom jerry en ik hoop dat je lambda lampje uitblijft want dat probleem heb ik nu ook weer dattie aan gaat bedoel ik en die punten en komma's....
Da's toch wel lekkerrrrr hoor.  ;)
Hé? Geen banner meer?

teddy

welkom hier en waar blijven de fototjes, en heeft je kameraad zich zelf ook al aangemeld hier??

patvdm

hei

ook een dikke welkom.  Ben zelf nog niet zo lang lid hier, maar heb toch al heel wat nuttige tips gevonden.  Veel plezier met je 850!!!

grtz
144 '72 / 145 2.1 '78 / 245 d '84 / 245 d '86 / 940 tdi '92 / 244 gle 2.3 '83 / 850 2.5 10v '96 / xc70 D5 '02

NicoGLT93

Weest welkom

die van mij is ook een GLT van 1993  :P
Je vindt hier meer dan alleen maar een antwoord op problemen.
Ik vond mijn weg naar hier toen ik een airco-probleem had. Nu is het mij allang niet meer om de technische kant te doen, gewoon de fun om eens andere 850 liefhebbers te horen (lezen eigenlijk).
Ik ken zeer weing van techniek, dus moet ik meestal toch naar de garagist, maar ik leer bij!

Alvast benieuwd naar de fotootjes!!
groetjes, Nico
Zit er een pinguin op de tram, 't is dat hij zijn roffel niet nam.