schutbord motorsteun

Gestart door Wouter1973, 15-06-2020 19:59:55

Vorige topic - Volgende topic

Wouter1973

Ik heb wat ruimte op de bovenste steun aan de schutbordzijde. Aan de motorzijde nog niet zo lang terug rubber door PU vervangen. Zijn er losse PU busjes verkrijgbaar voor de schutbord kant, die ik in het bestaande stalen 'frame' kan duwen? En zo ja, heeft iemand een linkje voor me?
Dan moet ik ook nog even zoeken hoe ik die centrale moer los krijg aan de schutbord kant.  :eusa_think:

jellejas

Nou, ik denk dat het verstandig is om jezelf even af te vragen hoe goed je dashboard vast zit haha. Wat ik heb vernomen als je de bovenste beide PU maakt dat het er qua comfort niet op vooruit gaat. 
BRAAAAAAAP STUTUTU

Wouter1973

Citaat van: jellejas op 15-06-2020 20:33:38
Nou, ik denk dat het verstandig is om jezelf even af te vragen hoe goed je dashboard vast zit haha. Wat ik heb vernomen als je de bovenste beide PU maakt dat het er qua comfort niet op vooruit gaat. 
Hmmm.....dan hou ik het bij gewoon rubber aan de schutbordzijde. Zal qua geluid/trillingen ook al effect hebben ten opzichte van een gaar rubber daar. Maar dan bestel ik beter het hele frame'pje.

sanderT5R

Heb ik vorige week besteld bij estate service. Complete steun kost daar 14,85 zonder verzendkosten.

Ruitenwissers en paravanafdekking loshalen en dan zie je de 2 moeren waar de steun mee vast zit..

Wouter1973

Citaat van: sanderT5R op 15-06-2020 21:01:19
Heb ik vorige week besteld bij estate service. Complete steun kost daar 14,85 zonder verzendkosten.

Ruitenwissers en paravanafdekking loshalen en dan zie je de 2 moeren waar de steun mee vast zit..

Dat gaat goed komen dan. Dank!