Zin en onzin van een Billet compressor wheel in stock Turbo

Gestart door de Boeing, 30-08-2020 16:09:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

de Boeing

Upgrade ligt veilig op de plank (gelukkig niet de enige), ik ga er mss een 2-takt van maken (nooit meer olie wisselen  ;D )

Olie verbruik is nog steeds nihil, toch moet het er dringend eens van komen want wel veel olie zweet rond turbo (en omdat de rest zo mooi droog is valt het wel harder op). Groene kaart in de brievenbus dus eerst maar weer door de keuring zien te geraken dit jaar...

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Wibren

Ik was ook sceptisch over het plaatsen van billet compressor/turbine wielen in een stock turbo maar heb vorige week 415pk/570nm gehaald met een door Speedshop ter Steege aangepaste K24 turbo.

Dus het kan wel  8)
1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

V70R^2

Citaat van: Wibren op 21-08-2024 17:36:45Ik was ook sceptisch over het plaatsen van billet compressor/turbine wielen in een stock turbo maar heb vorige week 415pk/570nm gehaald met een door Speedshop ter Steege aangepaste K24 turbo.

Dus het kan wel  8)

Ah, ik had de dyno uitdraai al voorbij zien komen! Nu weet ik ook van wie ;D  net resultaat, geniet ervan!  :eusa_dance: