voorstellen

Gestart door marcos, 17-06-2005 07:00:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

marcos

Hello,
ik ben marcos en rij met een 850 break.
Ja in België zitten er ook een pak roffel-verslaafden.
Wat ik me nog steeds afvraag is waarom ik zo'n (dure) volvo radio heb gekocht, staat bijna nooit aan.
groetjes ::)

toycar


;D
Hallo Marcos, welkom.
Ik verwacht dat jij opmerkingen zult krijgen over het feit dat jij je estate een break noemt...  ;)
Dat van die radio kan ik nog begrijpen ook. Laat je ons je auto ook zien (FOTO'S)?

Peertje

Welkom marcos,

Ja mooi he, dat geluid!!!
'k ben benieuwd naar foto's.

Toycar stipte het break-estate incidentje al aan.
Ik hoop dat het bij een incidentje blijft... :-X ;D
Hé? Geen banner meer?

NicoGLT93

hallo Marcos,

op dit forum zitten ook al wat Belgen, myself included, misschien moeten we maar eens een meeting in Brugge of Gent houden. Zou leuk zijn. :D

Dat de radio vaak af staat is een gekend fenomeen bij onze 5-cilinders, die romige grom uit het hart van de 850 klinkt vaak beter dan de tsjingel-tsjangel van de radio.

Veel plezier met je 850

Zit er een pinguin op de tram, 't is dat hij zijn roffel niet nam.

teddy

welkom marcos, radio is meer een luxe artikel heb hem zelf meestal ook uitstaan.  foto`s

marcos

Alvast bedankt voor de reakties op mijn eerste bericht.
Om dat woord br..k af te leren ga ik de onderkant van mijn estate reinigen met een tandenborstel ::).
Ik ga het geen twee keer zeggen, ik doe het :P :P

Claudia

#6
Ha die Marcos!

Welkom......en heb je inmiddels foto's voor ons? :)
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

BartT5R

Een estate is een landgoed, dus laat ze maar dromen die Hollanders ;D
Of was  het gewoon een station, LOL

Welkom, oh mede Belg.


Bart (die gewoon een 855 heeft)
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

Taranis

Welkom!  8)

Dat van dat geluid herken ik, 1 van de redenen dat ik een 850 gekocht heb... die radio is meer dashboard-vulling :P

patvdm

ha ha marco,

rij zelf ook voortdurend met de radio off
en vrouwtjelief maar zagen voor q-music, studi brussel, 4fm,... ;D ;D ;D

zeg ik dan altijd: psst, schatje, luister, hoor je dat geroffel?
kijkt ze dan eens met een meelijwekkende lieve blik en......moet ik dan wel eens de radio 'on' zetten.  
Einde van het verhaal: ga dan nog eens om brood met radio 'off', effe de ramen open en luisteren ......rrrrrrrrrrrrrrrrroffel :cwm29:

ps: ja, waarom niet eens een meeting hier in België? (maar dan zeker ook onze noorderroffelaars uitnodigen!)
144 '72 / 145 2.1 '78 / 245 d '84 / 245 d '86 / 940 tdi '92 / 244 gle 2.3 '83 / 850 2.5 10v '96 / xc70 D5 '02

Hen3

#10
Ik heb m'n dure volvo radio (3CD + 6CD + versterker....) wel vaak aan. Ik moet die dieselbrom toch een beetje overstemmen he..... ;)

Er zitten behoorlijk wat belgen hier (nog lang niet genoeg natuurlijK) dus je zult je snel thuis voelen... ook tussen de nederlanders natuurlijk. Landsgrenzen bestaan hier niet.





P.S.
dat van die dieselbrom is natuurlijk alleen maar om de nodige geinponums voor te zijn die m'n tdi-tje belachelijk willen maken  ;D

marcos

Ik hoop dat het me gelukt is om een tipje van de sluier op te lichten.
De motor die je ziet zit niet in mijn 855
:D