Km historie 850 checken?

Gestart door kiki, 27-06-2005 18:04:53

Vorige topic - Volgende topic

Lempke

;)

Ook is de NAP natuurlijk geen waterdicht systeem.
Als er bewust vanaf het begin vóór elke beurt, keuring, etc., de km.stand een stukje teruggezet zou worden, dan zal het in eerste instantie zeer geloofwaardig overkomen; behalve natuurlijk bepaalde slijtageplekken zoals pedalen, stoelen en stuur.
Maar dan ben je ook ECHT slecht om je medemens te besodemieteren.
Het gaat wel heel erg ver, maar het zou kunnen.

Lempke.                
Eerst 850 GLT 2.5i silversand-metallic 1992,
daarna S70 T-5 sportsline nauticblue-metallic 1997.
Nu S40 1.8 Momentum 2006.

Hen3

Ja... da's wel errug toevallig.... Had je km-standen ook wel persoonlijk door kunnen geven!

Leuk verhaal...

konniekip

tja, ik twijfel ook nogsteeds bij mijn auto..

thuur

De km-stand is alleen te controleren bij 850's met een VDO dashboard ;)

Herkenbaar aan de cijfers buiten de streepjes op de tellers. Bij de Yakazi's zitten de cijfers aan de binnenkant van de streepjes.

Je kunt ook opvragen hoeveel uren de motor heeft gelopen zonder dat de kmteller aangesloten was :P En hoeveel km en maanden het geleden is dat de auto een beurt heeft gehad en hoeveel uur de motor in deze tijd heeft gelopen...

Er is nogal wat mogelijk met microprocessors ;)

Gr 8)

denkweb

Niet te filmen die grappen!

Zo verkocht mijn schoonvader zijn 850 Tdi Estate PT-HX-43 vorig jaar in Zevenbergen door deze in te ruilen op een V70N 2.5D. Twee weken later had hij een koper voor de rolhoes die hij nog thuis had liggen, komt 'zijn' 850 Tdi de stoep op rijden, was gekocht door iemand uit Apeldoorn! Hoe klein een wereldje kan zijn he...

italia