Nieuwe katalysator na diefstal

Gestart door jellejas, 05-07-2023 23:53:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jellejas

Een tijd geleden heb ik onderblok lagers laten vervangen van mijn 2.0 t5 alleen toen der tijd wegens omstandigheden niet toe gekomen hem ook APK te laten keuren en netjes in te rijden. Ik heb het wel geprobeerd maar hij is gezakt op een wiellager en de viergassenmeting. Nu heeft hij bijna een jaar stil gestaan en wil ik hem weer op de weg hebben. Het wiellager is al vervangen, nu is alleen het probleem dat in die tijd iemand de katalysator er onder uit heeft geslepen, wat mij nu een beetje in de problemen brengt.

Om door de viergassenmeting te komen had ik al een nieuwe org Bosch lambda besteld, alleen nu mag ik er ook een nieuwe downpipe bij halen. Ik heb nog een 15g met rechte flens liggen en ik ben van plan om die op de auto te zetten ivm meer gangbare flens en omdat hij qua speling in een betere staat is. Nu zit ik een beetje met de overweging dat ik graag zonder al te veel problemen zonder de APK zou willen komen. Maar nu zit ik ook vanuit toekomstperspectief te kijken naar een 3inch downpipe met 200cells katalysator. Nu is mijn vraag dus of er ervaringen zijn met de APK en een 200cells katalysator en hoe veel problemen dat heeft opgeleverd?
BRAAAAAAAP STUTUTU

Menno3274

Ik heb een Ferrita 100 cells en die is er doorheen gekomen vorig jaar. Dit jaar weer afwachten. Maar met een kwalitatief goede 200 cells mag het normaalgesproken geen probleem zijn. En het geeft toch weer de turbo wat meer ademruimte. :)

Peultje

Mijn Rode R komt al jaren met een 200 cpsi racekat probleemloos door de APK
Rode V70 R AWD 1999 B5234T8

DBJoran

200 cells moet je wel goed warm rijden voor APK, die van mij is er nog nooit koud door heen gekomen.