van der Horst

Gestart door flippie12, 15-07-2005 08:19:26

Vorige topic - Volgende topic

flippie12

Goedendag,

Bij van der Horst in Boerdonk staan al een heeeeele tijd een aantal 850 stations met G3 te koop.

Was is jullie ervaring met vd Horst, is hij duur (staan ze er daarom nog steeds), niet betrouwbaar, etc etc.

groeten Flippie

Christiaan

Een keer geweest. Op zich betrouwbaar lijkt me.
Alleen de auto's op marktplaats zijn niet gelijk aan zijn huidige voorraad en daarom "staan" ze er zo lang. En ik vind hem erg duur (maar da's persoonlijk).
Tip eerst bellen wat ie heeft staan en daarna gaan kijken en zelf (be) oordelen. Aankoop tips staan hier genoeg vermeld, ff zoeke
Christiaan

RRRRR_Ramon

Wat ik waardeloos vind aan de website van Van der Horst is dat er geen motorinformatie op staat, geen prijzen en geen kilometerstanden, 3 redelijk belangrijke zaken als je gewoon een 850 zoekt of een prijsvergelijk aan het maken bent  :-\. Als de website dan ook nog eens niet actueel is, houdt dat dus in dat je moet bellen voor meer gegevens.

De helft van die auto's blijkt dan ook al verkocht en de auto's die op de website staan alszijnde verkocht komen haast alweer terug voor inruil met nog 150k meer op de klok en 2 jaar ouder  ::). De reden dat er geen kilometerstanden vermeld worden heeft volgens mij te maken met het feit dat ze vaak hoog zijn, 300k+ (logisch natuurlijk voor de G3's). De prijzen idem IMHO.  ;)
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪