Uitvaart Joost - aankondiging erehaag

Gestart door Chris, 13-01-2023 09:55:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

v0lv0freak

1. Chris (Chris)
2. @®- (Armin)
3. Taranis (Ronald)
4. v0lv0freak (Mark)
5. Drekkie1990 (Dirk)
6. mehn (Maikel)
7. mitsupiet (Piet)
8. Daanium (Daan)
9. Maruska (Mark)
10. Spin (Rutger)
11. SBV (Sander)
12. The Volvoboy (Koen)
13. Leons850 (Leon)
14. Stefan (Stefan)
15. Vulk (Thomas)
16. Mark L (heeft geen forum account meer)

de Boeing

1. Chris (Chris)
2. @®- (Armin)
3. Taranis (Ronald)
4. v0lv0freak (Mark)
5. Drekkie1990 (Dirk)
6. mehn (Maikel)
7. mitsupiet (Piet)
8. Daanium (Daan)
9. Maruska (Mark)
10. Spin (Rutger)
11. SBV (Sander)
12. The Volvoboy (Koen)
13. Leons850 (Leon)
14. Stefan (Stefan)
15. Vulk (Thomas)
16. Mark L (heeft geen forum account meer)
17. de Boeing (Raf)

The Demon

Ik zou mij graag met Olijfje aansluiten voor de erehaag, maar ik denk niet dat ik op deze korte termijn vrij kan krijgen.
Mocht het wel lukken horen/lezen jullie het hier morgen.
In ieder geval ben ik er in gedachten bij.

daanium

Is er al een tijd en locatie bekend?
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]

Chris

Citaat van: daanium op 15-01-2023 17:33:18
Is er al een tijd en locatie bekend?

Ik heb zojuist contact gehad met Sven. Vanavond plaats ik alle aanvullende informatie.

daanium

Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]

TBoss3

Wat een mooi gebaar! Ik hoorde het nieuws onlangs via FB. Af en toe met Joost contact gehad via WhatsApp en 1x in het echt ontmoet. Erg spijtig dat hij is heen gegaan.

Zelf kan ik er a.s. dinsdag niet bij zijn, misschien sta ik ook niet dichtbij genoeg. Voor hen die wel gaan, veel sterkte en succes.
'94 - Volvo 850 2.5 20V MT - Black Stone - verkocht
'95 - Volvo 850 T-5R 2.3 MT - Black Stone - 360.000 km

BBS

Ik denk dat ik er ook niet bij kan zijn. Het werk is momenteel zodanig dat ze eigenlijk geen mensen kunnen missen.
Dat spijt mij wel ontzettend, maar is niet anders.
Volvoloos....

Chris

#23
Het afscheid van Joost vindt plaats op dinsdag 17 januari in het 'Crematorium Heerlen' aan de Imstenraderweg 10 te Heerlen.

Tijden
Joost legt zijn laatste rit naar het uitvaartcentrum af in zijn eigen cream yellow, hij wordt gereden door Sven. Deelnemers aan de erehaag wordt verzocht om uiterlijk om 09.35 aanwezig te zijn bij het uitvaartcentrum. Uiterlijk 09.55 dient de erehaag te staan opgesteld voor aankomst van Joost.

Opstelling
Op onderstaande situatieschets is aangegeven hoe de erehaag wordt opgesteld.


Joost legt de gele route af en wordt uiteindelijk naar de zijkant van het crematorium gereden.

De erehaag wordt opgesteld aan de linkerzijde van de laan die direct van de hoofdpoort naar het crematorium loopt, weergegeven met de zwarte lijn. De auto's worden schuin met de neus in de richting van de poort geparkeerd zodat Joost ze tegemoet rijdt. We beginnen met opstellen vanaf het crematorium. Waarschijnlijk is het handigste om direct na de poort via de parkeerplaats het rondje rechtsom naar het crematorium te rijden zodat de auto's alleen maar schuin achteruit hoeven te parkeren en niet hoeven te keren, er is echter niet geheel duidelijk of dat mogelijk is. Met de aanmeldingen tot nu toe zou het makkelijk moeten passen, overige auto's zouden op kunnen stellen op de parkeerplaatsen langs de Imstenraderweg (de andere zwarte lijn).

Bestuurders en passagiers nemen plaats naast het portier. Zo krijgen we enige eenheid in het beeld, ook mooi voor foto's, en zijn de neuzen van de auto's goed zichtbaar. Mensen die geen Volvo meer rijden en niet bij de plechtigheid zijn maar Joost nog wel de laatste eer willen bewijzen kunnen eventueel plaatsnemen bij andere voertuigen.

Op de T-splitsing zullen Joost zijn oude V70R en C70 cabrio (oranje en blauwe blokje) worden neergezet waar hij dan op af rijdt voordat hij linksaf slaat.

Na aankomst
Nadat Joost uit het zicht is verdwenen moeten alle auto's direct de laan verlaten. Genodigden kunnen hun auto verplaatsen naar het parkeerterrein. Overige aanwezigen moeten direct het terrein van het uitvaartcentrum verlaten, dit op verzoek van het uitvaartcentrum.

Condoleance
Er is geen fysieke mogelijkheid tot condoleren en er is ook geen condoleanceregister. Degenen die condoleance willen overbrengen kunnen een kaart sturen naar het correspondentieadres zoals genoemd in de rouwbrief aan het begin van dit topic. Nynke heeft aangegeven geen bloemen of rouwstukken te willen.

Carbagerun voor KWF
Joost en Sven zouden dit jaar de carbagerun gaan rijden voor KWF. Ze vinden het mooi als degenen die iets willen doen een donatie doen! Er is een sponsorpagina via waar het geld direct naar KWF gaat: https://acties.kwf.nl/fundraisers/svenassink/winter-rally-2023

Mocht iemand foto's kunnen maken en/of filmen dan hoor ik dat graag nog.

Als je nog vragen hebt, laat het me vooral weten.

Degenen die zich aangemeld hebben krijgen een PB met daarin mijn 06-nummer zodat jullie me ook op die manier kunnen bereiken voor last minute vragen.


Chris

#24
Aanvulling: mocht je naar aanleiding van de zojuist geplaatste informatie besluiten alsnog te komen, vul dan aub onderstaand lijstje nog even aan:
1. Chris (Chris)
2. @®- (Armin)
3. Taranis (Ronald)
4. v0lv0freak (Mark)
5. Drekkie1990 (Dirk)
6. mehn (Maikel)
7. mitsupiet (Piet)
8. Daanium (Daan)
9. Maruska (Mark)
10. Spin (Rutger)
11. SBV (Sander)
12. The Volvoboy (Koen)
13. Leons850 (Leon)
14. Stefan (Stefan)
15. Vulk (Thomas)
16. Mark L (heeft geen forum account meer)
17. de Boeing (Raf)

Vulk

Bedankt! Ik zal er zijn. Het zal een vroege worden dinsdag.

Marc O.

Ben er ook bij maar zonder Volvo en zal me te voet naar de erehaag begeven.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Emiel

1. Chris (Chris)
2. @®- (Armin)
3. Taranis (Ronald)
4. v0lv0freak (Mark)
5. Drekkie1990 (Dirk)
6. mehn (Maikel)
7. mitsupiet (Piet)
8. Daanium (Daan)
9. Maruska (Mark)
10. Spin (Rutger)
11. SBV (Sander)
12. The Volvoboy (Koen)
13. Leons850 (Leon)
14. Stefan (Stefan)
15. Vulk (Thomas)
16. Mark L (heeft geen forum account meer)
17. de Boeing (Raf)
18. Emiel (beter bekend als Emiel)

R o b

1. Chris (Chris)
2. @®- (Armin)
3. Taranis (Ronald)
4. v0lv0freak (Mark)
5. Drekkie1990 (Dirk)
6. mehn (Maikel)
7. mitsupiet (Piet)
8. Daanium (Daan)
9. Maruska (Mark)
10. Spin (Rutger)
11. SBV (Sander)
12. The Volvoboy (Koen)
13. Leons850 (Leon)
14. Stefan (Stefan)
15. Vulk (Thomas)
16. Mark L (heeft geen forum account meer)
17. de Boeing (Raf)
18. Emiel (beter bekend als Emiel)
19. R o b

v0lv0freak

#29
Voor de mensen die willen kunnen we van te voren bij Van der Valk Heerlen verzamelen en in colonne aankomen. Eventueel al met model en kleur op volgorde (indien gewenst).
Vanaf daar is het nog 8 minuten rijden.
9:15 verzamelen (uiterlijk, eerder aanwezig zijn mag!) , uiterlijk 9:20 vertrekken. 9:28 aankomst crematorium.
Om het topic niet te vervuilen, stuur me een PB als je bij  Van der Valk stopt.
Indien geen interesse, rijd ikzelf ook meteen door.
Adres:
Van der Valk Hotel Heerlen, Terworm 10, 6411 RV Heerlen

Aangezien we na afloop meteen het terrein moeten verlaten en het voor een aantal een grote afstand is:
Er is vlakbij een grote parkeerplaats (Hornbach / Roda stadion) of 500m verder een Mc Donalds (die al open is, nagekeken).
Alwaar we samen kort kunnen napraten en herinneringen aan Joost kunnen ophalen.