Pascalv70 stelt zich voor!

Gestart door Pascalv70, 05-04-2023 18:52:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pascalv70

Goedenavond allen.

Na 7 jaar V70 R AWD Classic gereden te hebben, Japanse import met 141xxx... heb ik hem laatst met een eenzijdig ongelukje in een sloot weten te parkeren.. Nu diverse waterschades en geen vonk meer.
Nu niet wetende hoe of wat verder, maar daar later over meer.
Dit was hem afgelopen zomer:



Na het incidentje heb ik op de dolle plof weer een classic weer gekocht, met name voor de R voorbumper, die was bij mij gesneuveld.
Het is maar een simpele 10 Klepper op benzine en gas met 440xxx maar begin hier ook al beetje verliefd op te worden, met name de kleur.

bovenste foto van de aanschaf & onderste foto na wat onderdelen van de R overgezet te hebben.



Nu eerdaags maar eens de knoop doorhakken waar mee door te gaan en wat wijsheid is.

Groeten Pascal de Groot.


volvobug

Welkom hier, jammer van de R maar er is niets "simpels" aan een 10klepper wat mij betreft, heb nog nooit zo'n fijne, betrouwbare auto gehad (nou ja, totdat er hier ook een R bij kwam  ;D ).

Ik vind de kleur van de 10V mooi hoor, zeker in de onderste foto.

Hoever zat de R in de sloot, oftewel, waar heb je waterschade opgelopen?
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Pascalv70

#2
Citaat van: volvobug op 05-04-2023 19:59:12Welkom hier, jammer van de R maar er is niets "simpels" aan een 10klepper wat mij betreft, heb nog nooit zo'n fijne, betrouwbare auto gehad (nou ja, totdat er hier ook een R bij kwam  ;D ).

Ik vind de kleur van de 10V mooi hoor, zeker in de onderste foto.

Hoever zat de R in de sloot, oftewel, waar heb je waterschade opgelopen?

Bedankt, Uhm.. ongeveer van linker voorwiel tot aan rechter voor deur. Maar na het er uit trekken van de auto kwam al het water nog eens tot de achterbank zetten. Dus elektrische stoelen etcetera werken ook niet meer ::)

Ecu's zijn kopje onder geweest en er zat water in de motor & automaat. (Vervolgens gelijk afgetapt en gespoeld met verse olie).

Alles laten drogen, gedemonteerd en schoongemaakt.. maar vervolgens geen vonk meer.