verkeerde info over auto

Gestart door wizard, 21-08-2005 00:05:16

Vorige topic - Volgende topic

wizard

Ik zat even kentekens te checken op rdw.nl.
Toen dacht ik laat ik eens de kentekens checken van wat volvo´s op marktplaats.
Ik ging kijken bij de T5R en kwam tot de conclusie dat sommige mensen maar wat neerzetten.

Er waren 2 T5R´s 2.3 l die helemaal geen R zijn maar ook geen 2.3 l maar 2.0 l :'(

Er stond ook een C70 T5R de eigenaar lag volgens mij helemaal te slapen, T5R zeker vrienden bij de directie van volvo enige in zijn soort ;D

Ik kom tot de conclusie dat voordat je gaat kijken naar een auto en een heleboel km´s rijd, je gewoon ff makelijk het kenteken kan checken bij de rdw of de eigenaar er duidelijk naar vragen.

don't hate the player, hate the game

Lindert Bogers

Dat klopt idd,een maatje van mij wilde een T-5R (zwart)en heeft er geen verstand qua uitvoeringen.Op een gegeven moment had hij een mooie zwarte gevonden bleek het een gewone T-5 te zijn!! En die man maar volhouden  dat het een T-5R was! Had wel de velgen,spoiler en bumper maar niet het interiuer en etc.

Jammer dat mensen niet altijd eerlijk zijn  >:(

gr ThE DoCtOr

Joris_Scholte

Citaat van: wizard op 21-08-2005 00:05:16

Er waren 2 T5R´s 2.3 l die helemaal geen R zijn maar ook geen 2.3 l maar 2.0 l :'(

Als het een 2.0 is kan het best wel een originele T-5R zijn. Auto is dan ingevoerd, en de RDW kent de T-5R en R niet als 2.0, omdat deze nooit in Nederland geleverd is. Er staat dan op het kentekenbewijs iets van 850 T-5 2.0.