Johann overleden.

Gestart door Emiel, 23-01-2024 14:03:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Emiel

Johann Dijkstra

23 augustus 1966 - 21 januari 2024


Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.



Emiel

Ondanks dat dit forum best stil is tegenwoordig vind ik het wel zo netjes om dit met jullie te delen aangezien Johann hier heel veel tijd heeft doorgebracht met de verslagen van al zijn projecten.


De crematie zal in besloten kring gehouden worden.

Dazzle

Bedankt voor het delen. Ik kende hem niet persoonlijk maar altijd vol genoegen gelezen wat hij hier allemaal heeft geschreven. Sterkte voor de nabestaanden en voor degenen die hem kenden.

Marc O.

Ik kende hem ook niet persoonlijk, maar weet dat hij hier het nodige aanzien genoot met zijn projecten. Sterkte voor de nabestaanden en iedereen die hem van dichterbij kende  :-\
...The Nile isn't just a river in Africa...

TBoss3

Heftig nieuws, een verlies voor de Volvo- en algemene autoliefhebber gemeenschap. Veel sterkte aan de nabestaanden.
'94 - Volvo 850 2.5 20V MT - Black Stone - verkocht
'95 - Volvo 850 T-5R 2.3 MT - Black Stone - 360.000 km

V702.5T

Ook ik kende m niet persoonlijk, maar in al die jaren (15+) veel van 'm opgestoken en altijd inhoudelijke reacties gezien. Veel sterkte voor alle nabestaanden, gecondoleerd

henry classic v70

Kwam hem toch regelmatig tegen op meetings een flink aantal jaren geleden, bijzonder sympathieke kerel
....maar ook weer veel te jong heen gegaan
Sterkte en gecondoleerd natuurlijk familie en vrienden
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Wout309t

Tsjonge, ik kom hier eigenlijk nooit meer en ik heb Johann ook al héél lang niet gezien, maar dit is schrikken. Gecondoleerd Emiel en andere familie en vrienden!
2011 V70 2.0T R-Design MT

V70R^2

Jeetje ik hoor het nu hier voor het eerst. Een bijzonder sympathieke man die mij zeer vaak geholpen en geadviseerd heeft m.b.t. het leuke Volvo tuning werk!
Gecondoleerd aan alle nabestaanden.

Ludo

#9
Wat is dit schrikken zeg.

Al een heel lange tijd geen contact meer gehad, maar ik kende hem wel al vanaf het eerste 850 forum.
Heel vaak het genoegen gehad om Johann te ontmoeten tijdens de vele meetings.
Hij kwam altijd over als een heel joviale kerel, echt top.
Ook veel van hem geleerd door al die jaren heen.

Hier word je echt stil van...
Dank voor het delen Emiel.

Gecondoleerd en sterkte aan familie en vrienden!.

Ben

Ik hoorde het gisteren via de Volvo-forum tamtam.
Uiterst aardige vent die op de VKB altijd even een praatje kwam maken in mijn kraam.
Meestal er achter waarbij ik de rook probeerde te ontwijken want hij was een kettingroker.

Auto's herkenbaar aan de groene spiegels en toen ik eens bij Polestar in Zweden was vertelden ze me daar over die merkwaardige en vasthoudende Hollander die absoluut wist wat hij wilde.
57 jaar is natuurlijk veel je jong. RIP Johann

elianmars

Ik zag het vanmorgen op Facebook. Ik schrok me rot.
Ongelofelijk.... Opnieuw een gewaardeerd Volvoliefhebber die veel te vroeg is heengegaan...  :'(  :'(

t_w

Onvoorstelbaar zeg, wat een ontzettend kl*tebericht...
Veel te vroeg inderdaad :'(

Ronbroek


854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Vulk

Ik schrik hier toch ook wel van. Heb hem lang geleden meerdere keren ontmoet op de Nürburgring samen met Zippo, JC-Viggen, Emiel...
Enkele jaren terug heb ik nog samen met hem een koffie gedronken in Haaksbergen, ik kan me niet meer herinneren wat toen de gelegenheid was.

Zo jammer, hij heeft veel kennis bijgebracht aan het forum.