Banden voor Titans

Gestart door MarcoV, 14-07-2005 21:07:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MarcoV

Binnenkort moeten er op mijn recent aangeschafte Titans nieuwe banden
Heeft iemand nog een advies voor de maat en welk merk ( betaalbaar )?
Ze komen onder mijn S70 2.5T. ??? ??? ???

Peertje

Ik heb net een hele set Vredestein Ultrac 215/45/17 aangeschaft en ben er zeeeer over te spreken. Zeker in vergelijk met de P7000 die er onder vandaan kwamen.
Hé? Geen banner meer?

ed

Een betaalbaar alternatief schijnen de Nokians te zijn en ik heb zelf goede ervaringen met de low budget band van Hankook. De is ook in de maat 205/45/17 leverbaar, en echt een fijne band. Zeker als je de prijs in ogenschouw neemt, maar los daarvan is het een goede band.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

The Driver

Ik heb Semperit Direction Sport 215/45  17''  84   En ben er zeer tevreden mee, Mijn linker moet vervangen worden, dus die heb ik ff opgereden laatste weekend. Maar het koste me zeer veel moeite om er ook maar iets vanaf te rijden. Deze banden zijn veel slijtvaster dan mijn oude michelin pilot HX. Nog maar te zwijgen over het toename in grip

MarcoV

Vandaag afspraak gemaakt in Doetichem!! 4x goodyear in de maat 215/40/17 plus montage en balanceren 475,- euro.
Dacht niet dat dit duur was hé.
Fotos van de transformatie volgen in de rubriek algemeen.

MarcoV

J. Hoeksema

Citaat van: MarcoV op 19-07-2005 10:30:18
Vandaag afspraak gemaakt in Doetichem!! 4x goodyear in de maat 215/40/17 plus montage en balanceren 475,- euro.
Dacht niet dat dit duur was hé.
Fotos van de transformatie volgen in de rubriek algemeen.

MarcoV

Heb jij je auto laten verlagen?
Ik wel mijn volgende setje ook in de maat 215/40/17, maar dan wil ik hem ook meteen verlagen ivm ruimte in de wielkasten.
Dit kan nu niet aangezien ik nu 225/45/17 erop heb liggen. (te groot!!!)


MarcoV

Volgens mij is het type de NCT2 en nee, ik heb de auto nog niet verlaagd.

MarcoV