Nieuw: Zweden-forum.nl

Gestart door Ben, 15-08-2024 18:10:34

Vorige topic - Volgende topic

Ben

Lang geleden kreeg ik de vraag of ik een bestaand en zieltogend forum over Zweden wilde overnemen.
Op dat moment had ik er geen belangstelling voor, mede omdat de gebruikte software verouderd was en ik andere prioriteiten had.
Toen ik enige tijd geleden zag dat het domein zweden-forum.nl vrij was heb ik dat geregistreerd en mijn forumguru Kevin gevraagd of er een mogelijkheid was de forumsoftware van Volvo-forum.nl te gebruiken voor Zweden-forum.nl
En zie daar, sinds deze week is er een nieuw forum voor liefhebbers van Zweden
Huh, zijn er niet genoeg plekken op internet die over Zweden gaan ? Het antwoord op de vraag is ja én nee.
Ja er zijn verschillende groepen op Facebook die goed bezocht worden. En er was ooit een Zwedenforum binnen de Zwedenweb website.
Het voordeel van de Facebookgroepen is, dat het heel laagdrempelig is en je snel even een opmerking of reactie kunt plaatsen.
Maar veel mensen willen geen Facebookaccount en een groot nadeel van Facebook is dat, zeker bij de wat grotere groepen, je vraag of opmerking na een dag al niet meer kunt terugvinden.
Een forum is veel stabieler en minder chaotisch. Op Volvo-forum.nl dat op dezelfde forumleest geschoeid is als Zweden-Forum kun je berichten van 20 jaar geleden nog terugvinden ! Dat willen we ook bereiken met Zweden-Forum.nl
Het forum is nog volop in ontwikkeling en suggesties van de leden voor nieuwe en aanvullende rubrieken zijn zeer welkom.
Van leden van Volvoforums is bekend dat ze vaak een warme band met Zweden hebben omdat ze er op vakantie gaan of er al dan niet permanent wonen.
Dus ... welkom op het nieuwe www.zweden-forum.nl

hilko73

Ow gaaf! Wij zijn dit jaar toevallig voor het eerst naar Zweden (en Noorwegen) geweest en dat smaakt absoluut naar meer. Ik ga eens kijken op het nieuwe forum  :eusa_clap:
't Is een soort van systeem! (© Buurman & Buurman)