Ressetten ABS lampje Volvo 850 uit 1994

Gestart door Richy, 18-06-2026 23:25:05

Vorige topic - Volgende topic

Richy

HELLUPPP...

Ik geef het op...
Mijn ABS lampje wil ik ressetten, hoe mot dat nahhh ?

Volvo 850 uit 1994.

In welke poort mot dat stekkertjuh en hoe vaak moet ik waar nou oo drukken.

HELLUPPPP...

THXS

Died850

Richy

Hallo Died.

Allereerst bedankt voor je reactie en de vraag mbt het lampje, dat heb ik inmiddels opgelost, maar iig bedankt.

Sorry ook voor mijn late reactie, dit alles ivm mijn gezondheid, maar ik heb nog meer wensen.
Ik woon in Scheveningen, ik ben 60 en ziek, ernstig helaas.
Mijn grootste liefde, op mijn vrouw na, is mijn CY, deze koester ik en wil ik heel graag in topstaat houden, ik wilde de waterpomp, de distributie vervangen indien nodig maar eerts een bekend voorkomen, blauwe rook bij stationair, dat is of een carterontluchtings probleempje, of, de klepsteelrubbers, wat ik eerder denk.
Ik zou het zelf graag willen doen, maar allereerst heb ik niet het juiste gereedschap en het ontbreekt mij aan energie.
Wellicht dat jij mij kan en wilt opweghelpen, of dat je wellicht iemand kent, mogelijk in de buurt van Scheveningen ?
Bedankt voor zover Died.
Mvrgr.
Richy

Died850

Geen probleem hoor. Verantwoording is niet nodig voor een latere reactie :). Ik kan je helpen met onderhoud alleen zit ik niet in de buurt van Scheveningen maar meer midden NL, Zeewolde. Maar mocht je er belang bij hebben kun je een PB sturen.