Hoeveel Convertibles?

Gestart door ceesklumper, 13-07-2005 23:46:18

Vorige topic - Volgende topic

ceesklumper

Net de gelukkige eigenaar geworden van een C70 T5 convertible en vraag me af hoeveel convertibles er in Nederland rondrijden? Is dat bekend?
Cees Klumper
Amsterdam

mehn

Citaat van: ceesklumper op 13-07-2005 23:46:18
Net de gelukkige eigenaar geworden van een C70 T5 convertible en vraag me af hoeveel convertibles er in Nederland rondrijden? Is dat bekend?

Daarvoor zul je bij Volvo Nederland moeten zijn  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

ceesklumper

Lezen die niet gewoon mee hier?
Cees Klumper
Amsterdam

mehn

Citaat van: ceesklumper op 14-07-2005 07:28:54
Lezen die niet gewoon mee hier?

Dat lijkt me onwaarschijnlijk  ;)

We hebben hier wel enkele dealermedewerkers, maar van Volvo Nederland heb ik nog niemand gezien. Althans niet iemand die dat toegegeven heeft  ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

ceesklumper

Aha. OK, ik zal de volgende keer als ik met de dealer contact heb, informeren naar het aantal convertibles in NL. Misschien weten ze dat niet helemaal zeker, aangezien wagens ook uit andere landen kunnen zijn geimporteerd, maar dat zal wel om een te verwaarlozen aantal gaan.
Cees Klumper
Amsterdam

denkweb

Citaat van: ceesklumper op 14-07-2005 23:14:31
maar dat zal wel om een te verwaarlozen aantal gaan.

Daar zou ik mijn vingers niet aan branden als ik jou was!   ;D ;D

ceesklumper

Gisteren op weg naar huis (Amsterdam) van mijn werk (Zaandam) direct achter mij: een C70 convertible. Vanmiddag op weg naar huis van mijn werk direct achter mij: weer een (andere C70 convertible). Wel heel toevallig, er zijn er denk ik meer dan ik denk...
Cees Klumper
Amsterdam

thuur

Mwoah, je ziet altijd opeens veel meer 'dezelfde' auto's rijden als de jouwe na aanschaf ;D

Importeur al gebeld?

Gr 8)

ceesklumper

Dat is zo.
Ik wacht nog op mijn veerpootbrug van de dealer, als die er is (zou vandaag moeten zijn) zal ik vragen hoe en wat.
Cees Klumper
Amsterdam